Planer for helga, snupper?

LilleBlome

Glad i forumet
Ja, noen som har lagt noen spennende (eller ikke fullt så spennende[;)]) planer for helga?

Her har vi INGEN planer i det hele tatt... Halve familien min er på fjellet pga vinterferien og vi er invitert opp der, men sliter maks med ryggen for tida, så det å måtte kjøre bil i 2,5 timer er ikke det som frister aller mest, så vi blir hjemme. Kjenner virkelig at jeg gleder meg til sambo kommer hjem om 14 dager og jeg får litt selskap og ikke minst hjelp! [:)]

I dag har jeg forresten nøyaktig 1 mnd igjen til termin, tida har jammen gått fort altså!![;)]

Overhodet ingen spennende planer her. Skal jobbe kveld imorgen og dag søndag, verste vaktene ever. Og ikke får jeg lønn for det heller. Litt bitter ja [8D]

Holder en knapp på neste helg istedenfor [:D]

Håper ryggen blir bedre snart LilleBlome!

Ingen planer her...men om været er fint, så blir det vel kanskje ein cachetur [:)]

ORIGINAL: stibli

Overhodet ingen spennende planer her. Skal jobbe kveld imorgen og dag søndag, verste vaktene ever. Og ikke får jeg lønn for det heller. Litt bitter ja [8D]

Holder en knapp på neste helg istedenfor [:D]

Håper ryggen blir bedre snart LilleBlome!

Takk skal du ha!
Den blir nok ikke bedre før babyen er ute, men nå er det jo ikke så lenge igjen![;)]

ORIGINAL: TiraV

Ingen planer her...men om været er fint, så blir det vel kanskje ein cachetur [:)]

Geocaching? Det har vi også gjort et par ganger, spennende og litt annerledes måte å komme seg ut på tur på![;)]

ååh bare en mnd igjen ? tiden går så fort [:D]

Jeg var og spiste kinamat med en venninde i går og på kino og såg "Just go with it" (?) Kjempe koslig film [:)]
I dag skal vi ha fest her for storegutten min som nettop ble 29 [;)]

Ha en fin helg søte jenter [:D]

Vi var impulsiv etter jobben til sambo i går,så vi pakket i en fei ogkjørte til ekstreme vinterland med aaaalt for mye snø til svigers[:D]
Bare avslapping.
Meg og sambo har perlet litt med sånn photo-perler. lager perlebilde av et bilde av tuppæ [:D] Tror det blir stilig. Bestilte på panduro.
Ellers er tuppæ influensisk igjen. Så......[&:][&o]

Ha ei supergod helg allesammen[:)][:)][:)]

Vi har ingen store planer denne helgen.

Jeg skal rydde og vaske litt tenkte jeg - få rommet til småen klar til besøk til uka. Må flytte rundt på endel ting for å få inn en gjesteseng til mormor[:D]
Ellers skal vi i åpen lekehall imorra, det er et kjempegøy tilbud på søndags formiddagene.

så blir det god mat og litt strikking eller hekling - bare slappe godt av[:)]

ORIGINAL: LilleBlome

ORIGINAL: TiraV

Geocaching? Det har vi også gjort et par ganger, spennende og litt annerledes måte å komme seg ut på tur på![;)]

Stemmer, me syns det er kjempeartig! Me har alltid vært veldig glad i å gå turer i skog, på fjellet etc. Med geocaching finn me jo stadig nye fine turområdet som me ikkje hadde visst om uten, sjølv om det kanskje ikkje er så langt frå her me bur. Mannen min elsker å sjå nye plasser, eg digger leite etter skatten og snuppa syns det er gøy å få velge ein småting frå boksen [:D] Lillebror syns berre det er supert å være ute på tur, sitte på magen til pappaen og ha FULL oversikt [;)]

Så det er blitt ein av våre favoritt familie aktiviteter [:D]

Back
Topp