Planer for dagen

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
hva skal dere idag? Har de meldt fint vær?

Hos oss har de meldt oppi 25grader, så vi skal ta turen opp til pappa og kose oss. Han har et middels stort basseng som vi skal bade i, og så skal vi grille :) søstra mi med sin familie, broren min (som er alene) og stemoren min (som egentlig ikke er stemoren min lengre da det ble slutt i starten av året), så vi samles en god gjeng. Jeg gleder meg slik! Enda bedre når alle vet hvorfor jeg er veldig sliten ;)

Her er det meldt 9 grader og regn [emoji19] Så blir nok stort sett en innedag der vi leker, ser film, kanskje vi drar frem malesakene. Så en rolig familiedag [emoji4] I kveld skal jeg og mannen spise noe av det beste jeg vet (hjemmelaget pai med spekeskinke, bakt paprika og asparges) og vi skal se film. [emoji4]

Så koselig da :) blir nok å grille og gå på tur i dag. Må nyte solen nå som vi først får litt sol i bergen. Sikkert lenge til neste gang vi ser noe til den.

Her er det meldt 9 grader og regn [emoji19] Så blir nok stort sett en innedag der vi leker, ser film, kanskje vi drar frem malesakene. Så en rolig familiedag [emoji4] I kveld skal jeg og mannen spise noe av det beste jeg vet (hjemmelaget pai med spekeskinke, bakt paprika og asparges) og vi skal se film. [emoji4]
Usj, kjedelig :( hvor bor du? Frøkna her blir fryktelig rastløs og gretten på slike innedager, med de samme veggene hele tiden så nyter de dagene vi kan være ute det meste av dagen :)

Usj, kjedelig :( hvor bor du? Frøkna her blir fryktelig rastløs og gretten på slike innedager, med de samme veggene hele tiden så nyter de dagene vi kan være ute det meste av dagen :)

Bor i Brønnøysund. Hun elsker å være ute og vi har jo regnklær så vi får nok luftet oss litt tenker jeg. Men det går greit så lenge vi er flinke å finne på litt forskjellig. Men hun har heldigvis blitt flinkere til å aktivisere seg selv også i forhold til før [emoji6]

Her er det også strålende sol og varmt i dag[emoji7][emoji7][emoji274][emoji274] Vi skal en tur på stranden med søsteren min og en veninne + alle barna, også skal vi til svigerfar å grille! Dagen skal med andre ord kun nyyytes[emoji7][emoji7][emoji274][emoji274]

tror vi bare skal kose oss ute i gata og på lekeplassen og evt søke skygge i huset i dag, spise is og drikke mye vann/saft. samboern jobber og jeg er hjemme med alle fire ungene alene til rundt kl 16. jeg skal avgårde å se på ett understell til ei vogn i kveld etter leggetid så da får jeg lufta meg litt å

Basseng er jo supert for gravide, så TS er jammen heldig! :D

Hørtes ut som en perfekt lørdag på dere. :) Her satser vi på at vi får noe av varmen til dere i sør, er meldt 19 grader på det varmeste.
Blir kos og arbeid i hagen + grilling på oss. :)

Kos dere videre og ha en super lørdag!

Her har bekkenet tatt meg og vært så å si lenka til seng i flere dager. Skulle vært på cup med eldste dattera min, men mine snille foreldre dro istedenfor meg:Heartred
Ellers er plana å komme seg i dusjen og prøve å fart på bekkenet. Spøker stygt for en uke ferie til syden på fredag om det fortsetter sånn:angryfire

Bor i Brønnøysund. Hun elsker å være ute og vi har jo regnklær så vi får nok luftet oss litt tenker jeg. Men det går greit så lenge vi er flinke å finne på litt forskjellig. Men hun har heldigvis blitt flinkere til å aktivisere seg selv også i forhold til før [emoji6]
Naboer vi da [emoji108] Vega her! :-D

Nydelig vær, men ska være inne meste av dagen likevell. Spilledag idag. Men får nyte litt sol nå på formiddagen [emoji4] Kattene er hvertfall fornøyd. De er egentlig innekatter men vi går ut i hagen med de innimellom.
Gleder meg til vi flytter for da kan kanskje hun ene få gå ut på egenhånd (om stedet vi får tak i egner seg til det).

Skjer ikke stort Idag . 24 grader, og er trøtt hele tiden, som fra dag 1 i svangerskapet . I denne varmen må jeg nok holde meg inne, heller gå en tur på kvelden med hundene:p:D

Her har vi vært på tivoli med tre åringen , hadde en god dag i dag, så deilig å få kosa oss litt. Nå er det film :-)

I dag blir det en rolig søndag her. mannen er på jobb som vanlig og jeg må prøve å finne på noe med ungene. vært ei dårlig natt så formen er ganske rævva i dag, kvalm, hodepine og uggen samt at vi er småforkjøla og jeg har fått øyekatarr..... men vi får nå komme oss ut på lekeplassen.

Planen i dag er å gjøre minst mulig. Tenker kanskje å besøke svigers en liten tur, men vi får se. Holder været seg fint så går vi kanskje ut en tur. :)

Back
Topp