Planer for dagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Hva skal dere gjøre idag? :)

Her skinner solen, frokosten er snart klar, og jeg koser meg med en kopp kaffi. :)

Seinere blir det ut i snøen med barna og ake. :)

Kunne egentlig tenkt meg å gå en tur men siden det ikke brøytes i turområdet gidder jeg ikke å gå med vogn i snøen der. Må handle litt når mini våkner og får se hva vi ellers finner på

Her skal vi på skøyter idag. ;) eller, ikke jeg da, men ungene :)

Planen var å ha en akedag, men det ble brått -24 og surt her, så i dag reiser vi en tur på biblioteket og på besøk til bestemor og bestefar:)

Eldste er i bursdag, så lager litt forskjellig til å ha i fryseren/skapet til nistemat :)

Müslibar
Havregryn og peanøttbar
Omelettmuffins
Havregrynsmuffins med eple og kanel

Vurderer også å prøve meg på en grovere variant av kjeks, som eldste kan ha i matpakken med smørost :)

Har vært på besøk fra i går hos familie, og et par ærender før vi dro hjem. Så nå er senga inntatt for en stund for å fortsette å ruge litt til og telle ned til termin om 5 dager :)

Vi skal på tur i marka sammen med foreldrene mine. Aking, grille pølser og kakao :-) I ettermiddag skal vi i selskap til broren min.

Vi har en innedag pga kulden. Nå ligger de strak ut og ser på film. Jeg håper helst på å bli frisk i løpet av dagen, fikk omgangssyke i går kveld, så har hatt en hard natt.

Må bli inne i dag siden det er -22 her. Nytter jo ikke å puste ute nesten. Yngste skal i bursdag og prøver å få eldste til å dra på besøk til ei veninne.

Nok en dag foran tv med kengubarnet som fortsatt ikke klarer å stå på foten.

Vi skulle egentlig vært på ski i dag

Mannen har nettopp dratt på langrennstur, mens jeg ser på langrenn på tv :p etterpå skal vi skru sammen noen ikeamøbler :)

Akkurat nå sover minstemann, jeg har tatt en dusj og venter på skiflygning på tv, eldstemann ser på tv, og samboer står opp nå ;)
Tror vi skal dra på besøk idag, og kanskje ut å leke litt med eldstemann nå som temperaturen endelig har gått opp litt og det snør ute.

Eldste er i bursdag, så lager litt forskjellig til å ha i fryseren/skapet til nistemat :)

Müslibar
Havregryn og peanøttbar
Omelettmuffins
Havregrynsmuffins med eple og kanel

Vurderer også å prøve meg på en grovere variant av kjeks, som eldste kan ha i matpakken med smørost :)

Oppskrift på műslibar? :)

Back
Topp