Planer for dagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Rydde skikkelig opp etter god søndags frokost, så ut å leke litt hvis været holder seg, så er d pannekaker og kake senere idag ;) kl fem skal mannen se fotballkamp så da må vi andre forsvinne, haha..

Minst mulig.. Har hatt våkenatt, så skal slappe av og kanskje ta en tur ut før vesla skal i bursdag i ettermiddag. Før leggetid blir det litt markering av farsdagen :)

Akkurat nå er guttaboys ute for lek. Hu mor ligger henslengt på sofaen og føler i grunn bare kroppen eser mer og mer ut:P Mye vann og opphovnet , blæææ:wtf:

Middagsbesøk senere.

Vi skal til mannens besteforeldre en tur, så kommer mamma og mine søsken på søndagsmiddag her hjemme :)

Nå har jeg akkurat satt bolledeig, pappa sover og bonusbarnet maler på lerret.
Skal begynne på frokost

Nå har jeg akkurat satt bolledeig, pappa sover og bonusbarnet maler på lerret.
Skal begynne på frokost

Rakk ikke å skrive ferdig en gang.. Haha

Skal begynne på en god frokost, også drar vi i skogen med hundene, kakao og skoleboller :)

Feire bursdagen til nevøen min og farsdag til pappaen min (får feire samboeren sin farsdag til uka, han er bortreist).

Var ute på livet Igår så det blir avslapning til den store gullmedaljen!!!!

Gutta er levert hos svigermor og gubben er ute på trening. Foreløpig har jeg satt på oppvaskmaskinen, og nå sitter jeg med kaffekoppen. Kanskje jeg støvsuger litt. Burde også sortere i et skap og legge på plass klær. Strikketøyet frister dog mest. ;)

Eldste har vært med en venninne på kino og yngste har lekt hos en nabo. Mannen og jeg har vært og hentet bil. Resten av dagen er det avslapping og familiekos. :Heartpink

Men har fått vasket et par maskiner klær, ryddet kjøkken, hengt opp klær, lagt sammen klær og fått gjort en del småting hjemme ;)

Back
Topp