Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Driver å maler søverommene til barna mine mens de har pappahelg dvs, sambo maler akkurat nå mens jeg tar en pust i bakken har vært på handel og så spiste vi lunsj på senteret sammen (husker ikke når vi gjorde det sist )
Vi har vært å Fredrikstad å bestilt barnevogn og vært i byen her vi bor å spist lunch. Nå har vi handlet mat for helgen og skal hjem å slappe av. Samboeren skal skru sammen kommoden vi skal ha barneklær i, og jeg skal strikke litt
Her har vi vært å handlet, snuppa har vært i bursdagsselskap og då har ho mor hekla. No er mannen og snuppa ute å jobber, og eg skal lage litt mmf og lage ferdig pynten til en kake eg skal ha klar til tirsdag Hvis eg bare klare å slippe tak i heklearbeidet mitt
Jeg har vært på jobb, og snart skal jeg spasere en tur til butikken for å kjøpe strikkepinner slik at galskapen kan fortsette I kveld blir det avslapping, mat og godis
Jeg har dradd med meg gubben, broren hans og en kompis av de på familiedag her i bygda idag Fin gåtur på 45min hver vei og nydelig høstvær! Er så prisgitt min gode form gjennom graviditeten. Det går ikke så fort fremover, men det går fremover