Planer for dagen?

Jansa

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Vi ble bedd med på lekeland, men det utgår med formen min. Barna var der for et par uker siden med mannen så de lider ingen nød;)
Tenker at jeg skal prøve å bli med en tur på butikksenteret. Henger litt etter med noen bursdagsgaver.
Ellers må jeg vell få til en dupp i løpet av dagen...
Ha en fin dag damer! :)

Her skal jeg sette på klesvask og vaske over golvene, svigers kommer kl.12, de ville helst komme kl. 10 - men da satte jeg ned foten.. herlighet, helgene er da jeg virkelig kan sove ut.

Ellers skal vi bare slappe av i dag :-)

Jeg er i Oslo med bestevenninna mi (vi bor i forskjellige byer), vi har ei barnefri jentehelg :) i dag skal vi på bryllupsmesse, da hun skal gifte seg i sommer og jeg skal være forlover :)

Jeg har bursdag i dag og samboer hadde bursdag i går, så her blir det feiring med familie hele helga. Min familie kommer i kveld og hans i morgen :) blir koselig, men sikkert litt stress også ;)

Jeg har bursdag i dag og samboer hadde bursdag i går, så her blir det feiring med familie hele helga. Min familie kommer i kveld og hans i morgen :) blir koselig, men sikkert litt stress også ;)

Gratulerer med dagen :)

Mine planer for dagen er å gjøre litt husarbeid og tilbringe litt tid med min kjære. Skal også innom svigers, og kanskje fortelle sambo's søsken om graviditeten :D

Har vært i fjæra og grilla sammen med 2 av mine søsken og deres familier:) ungene kosa seg :)

Har nettopp kommet hjem fra loppemarked og kaffe med svigersøsteren min og tanteungen, godt å gå få komme seg ut litt. Så var det å få fikset bilen, endelig! Har mast så lenge på samboeren,og når han og svigerfar satt igang var alt fikset på 15 min. Jaja, godt alt som er gjort :)

Ligge som slakt på sofaen, før jeg kvinner meg opp får å stikke på sofaen.

Deilig med "hjemme alene helg", men ikke når jeg er så trøtt og slapp som nå og må handle/lage mat selv :(

Back
Topp