Planer for dagen?

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Vi skal besøke noen venner av oss i bygda vi bor :-) Ellers blir det koteletter til middag :-)
Hva skal dere i dag? Hva står på menyen?

Husarbeid, husarbeid, husarbeid..
Har selskap i morgen :confused:

Her sender jeg mann og barn på badeland, mend jeg skal se om jeg får meg litt etterlengtet søvn. :-)

Utenom det blir det en avslappet dag, og kanskke kylling på menyen:-)

Har besøk av svigers.
De skal på diverse sightseeing og utflukter sammen med sambo.
Jeg skal sove, etter en søvnløs natt.

Vi skal rydde, vaske og bake kake siden svigermor og søsteren til samboer m/barn kommer for å feire at han nettopp har hatt bursdag. Og så skal vi fortelle at vi har baby på tur, så det blir spennende... ;-)

Til middag blir det grøt og spekemat, da samboer MÅ ha grøt på lørdager.

Ellers bare slappe av og sikkert leke masse med 4-åringen! :-) Lørdag er fint!

Eldstemann skal i bursdag, og så må jeg handle litt og bytte lyspærer på bilen.
Og så husarbeid, så klart..

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Vi får besøk av et vennepar og barna deres, de skal være her til i morgen. Det er lenge siden vi har sett dem, så både barn og voksne kommer til å ha masse å snakke om og finne på:-)

♡appen♡

Mann og barn skal i svømmehallen, jeg skal rydde, vaske, bake kake og ordne til i kveld. I kveld får vi besøk og skal ha oksestek med fløtegratinerte poteter.

Prøve å få med gubben på IKEA, eller så regner jeg med at vi kanskje tar en tur opp på Norefjell for å få se litt snø :-P På menyen står det indrefilet surret med spekeskinke, ratatouille og partypoteter :-)

Jobber:p senere blir det ut og bli fin på vin, sammen med noen venninner! :) Barnefri helg, så det blir veldig rolig i helgen!

Tenkte jeg skulle grave fram bålplassen og grille noen pølser og drikke varm kakao ute i snøen sammen med venner, familie og hunder. Helg! :happy093

Hadde ingen planer, mannen jobber og formen er crap. Men vesla ønsket veldig å gå på cafe, så da blir det det :) Hun ønsker seg biff og grønnsaker til middag, så da skal hun få det. Kan ikke bli enklere enn det :-)

Vaske gulv, henge opp klær, i butikken og på jobb:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Ungane er hos faren, min kjære søv og eg sløvar med plants vs. zombies... Skal ha pizza eller pizzabagettar seinare. Henge opp nokre hyller, ny røykvarslar og ein ovn på rommet til lille (vi har akkurat sett opp vegg og gjort loftsstova om til nytt soverom), generelt rydde og sortere og flytte sakene hennar opp til det nye rommet. Fekk litt lyst til å ta ein tur på IKEA, men spørs om eg gidd (er eit stykke å kjøre).

Back
Topp