Planer for dagen?

Kissa84

Forelsket i forumet
Er det noen som skal gjøre noe spennende i dag? Jeg går bare å gleder meg til grillmat i kveld...Et vennepar av oss kommer på besøk, men alt jeg tenker på er maiskolber, flintsteik, potetsalat og loff[8|] Var matvrak før jeg ble gravid, men er ikke stort bedre nå[:D] 
Ellers har jeg vært på tur med vovven, gjort unna litt klesvask og litt skolearbeid. Sambo er på bandyturnering i dag, så må underholde meg selv[;)]
 
 
 
 
Åh, nam.. grillmat hørtes godt ut![:)]
 
Har ikke de store planene for dagen. Brodere og slappe av..
Fikk virkelig lyst til å grille nå, men sambo er på hytta, orker ikke å grille alene heller da..[8|]
 
Ja grill mat høres veldig godt ut.
Jeg har nå 30 min igjen på job så er det helg. Skal gå en tur og handle bursdag presang og så skal vi spise hos mine foreldre. Og regner med vi skal på kino i kveld samboer har så lyst. Formen min er ikke helt på topp i dag men får håpe det blir litt bedre i løpet av dagen.
Ha en god helg alle
 
Nå har jeg vært på bruktmarked og kjøpt masse babyting!
Var veldig greit der, et bord med de minste babytingene, alt var brettet og merket og veldig greit å lete blant!
Kjøpte en del enkle hvite bodyer til 5,- per stykk og liknende, en hel vinterdress (til vogn og vått/kaldt vær) til 30 kroner! og en helt fin, svart Babybjörn bæresele str. 2-10 mnd. til 50 kroner! [:)]
 
Så ble det jo litt søte bodyer, et fleecesett med bukse og jakke osv. i prisklassen 10-35, og en pen, litt gjennomsiktig grønn tyllbluse med en liten glitterkant til mor. [:)]
 
Hadde på forhånd sagt at jeg dro dit først og fremst for å møte venninnene mine, at jeg ikke skulle shoppe og ikke hadde penger å bruke - men må ha spart minimum tusen kroner i dag, sannsynligvis langt mer (koster fort noen kroner med bæresele og vinterdresser).
Brukte 300 kroner og kom hjem med 1 1/2 stor pose full av babytøy. [:)]
Kjøpe seg rik, jaaaaaa!
 
Dro på et annet loppemarked like over veien, der var det litt mer sirkus med tøy i alle størrelser bare slengt utover langbord, men endte opp med en stooor kosepute (har 2 akkurat maken fra IKEA men med annet trekk) og 4 fantasybøker jeg ikke har lest før.
En dyr, men lønnsom dag, alt i alt.
 
Nå må jeg nesten legge meg nedpå litt, skal i bursdag i kveld og er allerede utslitt. [8D]
 
Høres ut som du har fått gjort deg noen kupp der, Minerva![;)]
 
Back
Topp