Nå har jeg vært på bruktmarked og kjøpt masse babyting!
Var veldig greit der, et bord med de minste babytingene, alt var brettet og merket og veldig greit å lete blant!
Kjøpte en del enkle hvite bodyer til 5,- per stykk og liknende, en hel vinterdress (til vogn og vått/kaldt vær) til 30 kroner! og en helt fin, svart Babybjörn bæresele str. 2-10 mnd. til 50 kroner! [:)]
Så ble det jo litt søte bodyer, et fleecesett med bukse og jakke osv. i prisklassen 10-35, og en pen, litt gjennomsiktig grønn tyllbluse med en liten glitterkant til mor. [:)]
Hadde på forhånd sagt at jeg dro dit først og fremst for å møte venninnene mine, at jeg ikke skulle shoppe og ikke hadde penger å bruke - men må ha spart minimum tusen kroner i dag, sannsynligvis langt mer (koster fort noen kroner med bæresele og vinterdresser).
Brukte 300 kroner og kom hjem med 1 1/2 stor pose full av babytøy. [:)]
Kjøpe seg rik, jaaaaaa!
Dro på et annet loppemarked like over veien, der var det litt mer sirkus med tøy i alle størrelser bare slengt utover langbord, men endte opp med en stooor kosepute (har 2 akkurat maken fra IKEA men med annet trekk) og 4 fantasybøker jeg ikke har lest før.
En dyr, men lønnsom dag, alt i alt.
Nå må jeg nesten legge meg nedpå litt, skal i bursdag i kveld og er allerede utslitt. [8D]