Planer for dagen?

*Labambie

Forumet er livet
Hva skal dere i dag? Her ble ikke været så bra som først antatt, så vi tar turen over til söta bror en tur.

Sola skinner men ingen av vennenne er hjemme.. Så jeg blir vel sittende alene i dag også emoticon
Emil er hos pappaen hele påska så her sitter jeg. Wihiii...

Her er det sol fra skyfri himmel og deilig i solveggen, så jeg tenkte jeg skulle bli sittende her idag! :) God tur til Sverige! :)

Vi MÅ bli ferdige med rakingen. Det er så kjedelig!! Også har vi en haug med ved som ligger midt på plassen her.. Må få kløyvd den og båret den inn i uthuset. Så ja, her er vi ikke arbeidsledige ihvertfall! emoticon

skal kjøre gubben,han skal på tiurleik i natt...så skal jeg hente snuppa hos faren min,hun har vært der i  natt,og spise middag der..for så å reise hjem å være redd hele natta(ja jeg hater å sove alene)emoticon

Jeg skal sitte her og kjede meg siden ingen gidder å være med meg og frøkna er hos faren i påska.... Skal på jobb i natt så kanskje prøve og sove bort deler av dagen.....

Har nettopp vært på plantasjen å kjøpt 21 50 liters sekker med jord og 25 forskjellige pakker med frø... Sier seg vel selv at jeg har tidsfordriv ut påsken..

Vi har vert ute store deler av dagen i et fantastisk fint vær!!!emoticon  Nå har vi nettopp spist pølser i brød og Patrick + søskenbarnet leker fint inne på rommet. Mini og pappan tar en hvil mens jeg nørder og skriver kjørebok for fjoråret til skatten (Sent ute, I know..)

Senere blir det sofakos og en god film!! :)

Jeg skal ut med broren til kjæresten min idag :P Skal på terasseparty til en kamerat av ham og drikke litt :-) må jo nesten nyte været og venner når småen er hos pappaen sin ^^

her skal vi snart på middag til mine foreldre og vi gleder oss til det! Emma syns det er så koselig å være der emoticon

Her er det 20 grader, og skyfri himmmel.
Tidligere har vi vært og gått tur i et sånt krigsminne-område, hvor vi grillet pølser med pinnebrød.
Nå sitter vi på terrassen og nyyyyter sommervær, mens vi lurer på om vi skal sykle tur, eller dra til hagesenteret.

Jeg har ikke lagt noen planer..
Så dette kan nok bli en kjedelig dag kjenner jeg..emoticon

Mulig at det blir litt festligheter senere emoticon

Vi har vært på tivoli for første gang. Jeg trodde kanskje gutten min (2 år) kom til å bli litt redd, men han elsket det! Vi måtte dra han hylende inn i bilen når vi skulle dra...

Så vi er rimelig utslitte. :)

Vi har vært på en strand,ungene har kost seg.Fikk t.o.m badet tærene litt;)
Spiste lunsj der,før vi gikk ned til svigers å spiste middag.Stort sett vært ute i hele dag i det fantastiske nydedlige været som vi har hatt i Bergen i dag;););)

Ungene har hatt skattejakt etter påskeeggene.
De har vært ute i hele dag, storkoser seg ute :)

Vi har også vært hos svigerinnen min og grillet. 
2 søte små som sover veldig godt nå :)

Back
Topp