Planer for dagen??

stjerna85

Forumet er livet
Hva slags planer har dere i dag da??[:)]

ORIGINAL: Kjersti:)

hadde litt lyst å gå en tur, hmm.. lurer på om jeg skal det[:D]

Så deilig med en tur[;)]

ORIGINAL: Trine85

Skal ut å shoppe med sambo! [:)] Bursdagsgave til meeeg!! [:D]

Ååå så gøy[:D][:D]

er hjemme med syk barn . så det blir ikke de store planene her i dag. nå ligger han og sover. åsså skal vi til legen senere i dag. høre om han har noe for hosten til lille gutt,har hostet og spydd om en annen i snart 14 dager nå. har vært til legen 2 ganger før. (den ene gangen i forbindelse med kontoll på hs) men er ikke blitt noe bedre, nå spiser han knapt å er ikke i form, el en stund er han kjempeform også sitter han plutselig på golvet å skriker.. liker det ikke.ønsker jo ikke at barnet skal være syk,men liker ikke formen hans om dagen. så da  blir det en legetur igjen.

Ikke helt i form i dag jeg.. men har hvertfall hatt en liten luftetur ute nå, så Nora fikk litt luft før hun skal sove hvilen sin.

I ettermiddag tror jeg sambo skulle ta Nora med på bading... så da skal jeg slappe av/sove..[:D] Lade opp til arbeidshelg..

feber og halsbetennelse, men har VELDIG lyst til å gå på kino senere hvis jeg blir bedre! kan ikke gå noe særlig, så kino er PERFEKT! noen som har sett mars & venus? eller blood diamond? eller den der nye med will smith og sønnen hans? hva anbefales i så fall?[:)]

Huff, god bedring til dere syke..

Nå drar jeg på besøk til madde3, så vi snakkes dere[:)][:)]

Komme mer i orden her i nye huset vårt. [:D][:D]

Jobbe...[8|]  Kanskje ta en tur aa trene ikveld, saa kose meg med litt champis

huff skal vaske gulvene min(d som står igjen av helgevasken) eller`s stille å rolig[:D]

Må nok holde meg inne i dag. Snuppa er blitt så forkjølet og hoster så veldig så jeg har ikke lyst til å ta henne ut i dag. Så da blir det vel å kose seg her hjemme med barna og se litt på tv og selvfølgelig være her inne på bv.

Back
Topp