Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
er hjemme med syk barn . så det blir ikke de store planene her i dag. nå ligger han og sover. åsså skal vi til legen senere i dag. høre om han har noe for hosten til lille gutt,har hostet og spydd om en annen i snart 14 dager nå. har vært til legen 2 ganger før. (den ene gangen i forbindelse med kontoll på hs) men er ikke blitt noe bedre, nå spiser han knapt å er ikke i form, el en stund er han kjempeform også sitter han plutselig på golvet å skriker.. liker det ikke.ønsker jo ikke at barnet skal være syk,men liker ikke formen hans om dagen. så da blir det en legetur igjen.
feber og halsbetennelse, men har VELDIG lyst til å gå på kino senere hvis jeg blir bedre! kan ikke gå noe særlig, så kino er PERFEKT! noen som har sett mars & venus? eller blood diamond? eller den der nye med will smith og sønnen hans? hva anbefales i så fall?[:)]
Må nok holde meg inne i dag. Snuppa er blitt så forkjølet og hoster så veldig så jeg har ikke lyst til å ta henne ut i dag. Så da blir det vel å kose seg her hjemme med barna og se litt på tv og selvfølgelig være her inne på bv.