Planer for dagen jenter?

*Precious*

Elsker forumet
Hva skal dere gjøre idag da?

Her har vi hatt en rolig frokost, skulle egentlig gå på babysang, men ble avlyst!! Så tror vi skal trille oss en tur til byen[:)]

her snør d kattunger, så ut skal jeg hvertfall ikke!!!!

eller jo, MÅ ned på butikken....har ikke lyst, er 1mil å kjøre,
men må man så må man!

ellers skal jeg bare holde varmen i huset, og kooooose meg inne =)

iskaldt her idag ( untatt i sola) så skal holde meg inne.
i ettermiddag skal vi til pappa på middag, og overnatte der[:D]

Jeg hadde planer, men forandra di når jeg så ut[;)] Vi bor ikke så langt ifra funnybunny, og her snør det også tjukt, tettitett! dessuten er jeg max forkjøla. så i dag skal vi kose oss inne[:)]

vi har vasket litt klær, sett på tv og skal snart avgårde på sykehuset. I kveld skal jeg på klubb, det blir koselig! godt å komme seg ut blandt folk litt

Skal få rydda litt nå mens begge guttene sover.
Så skal jeg og eldste male litt med vannfarger og leke oss tror jeg, før det blir pannekaker til middag når pappaen kommer hjem.

Etter middag skal vi alle sammen rusle oss en tur på butikken før det blir hjem og spise kvelds, dusje, få unger i seng.

gutten sovet nesten 6 timer i strekk for først gang i natt, så jeg har litt overskudd i dag, faktisk [:)] Jeg har planlagd å sy en liten quilt til ham...har funnet frem stoff for leeeeenge siden. så kanskjer kan jeg begynne å klippe det i dag etter han tar ettermiddagslur.

ellers skal vi en tur til manuell kl. 17:30. Synes det er ganske sent, og vil ødelegge grøt og leggerutiner som begynner kl. 5...og det er jo ganske kaldt ute (vi har ikke bil, så det er det vel trilletur og buss når det blir mørk [&:]) kjenner at jeg gruer meg forferdelig.

ORIGINAL: Hansmamma

gutten sovet nesten 6 timer i strekk for først gang i natt, så jeg har litt overskudd i dag, faktisk [:)] Jeg har planlagd å sy en liten quilt til ham...har funnet frem stoff for leeeeenge siden. så kanskjer kan jeg begynne å klippe det i dag etter han tar ettermiddagslur.

ellers skal vi en tur til manuell kl. 17:30. Synes det er ganske sent, og vil ødelegge grøt og leggerutiner som begynner kl. 5...og det er jo ganske kaldt ute (vi har ikke bil, så det er det vel trilletur og buss når det blir mørk [&:]) kjenner at jeg gruer meg forferdelig.

så flink du er som kan sy! skjønner at du gruer for i kveld, men det går nok så bra skal du se[:)]og så så deilig det blir når dere kommer hjem[:)]

jeg skal se noen episoder av gilmore girls og criminal minds mens jeg stepper... så får jeg se hvor lenge jeg holder ut.. målet på 4 uker er å holde ut 1 episode av en av seriene.. ca 40 min...

Back
Topp