Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kattekvinna
EG skulle egentlig til "by'n" og handle litt.. Men så ringte mamma og avlyste barnepasset, ho var så dååååårlig stakkar...
Så no sitter eg og vurderer... Ta med meg Hedda, eller berre bli heime.... Tja. Time will show!
ORIGINAL: Kokle
EG skulle egentlig til "by'n" og handle litt.. Men så ringte mamma og avlyste barnepasset, ho var så dååååårlig stakkar...
Så no sitter eg og vurderer... Ta med meg Hedda, eller berre bli heime.... Tja. Time will show!
Ta med Hedda, ho er jo den kuleste dama på Jølster. Blir du sett med ho scorer du jo eit par poeng.
Ta med Hedda, ho er jo den kuleste dama på Jølster. Blir du sett med ho scorer du jo eit par poeng.
Hahahaha, joda, ho er den kulaste (i verden, spør du meg[8D])
Men ka skal eg med dei poenga eg scorer?
Hahahaha, joda, ho er den kulaste (i verden, spør du meg[8D])
Men ka skal eg med dei poenga eg scorer?
Stige litt i gradene hos folk flest då veit du. Er jo sånn når ein henger med dei rette folka[:D]
ORIGINAL: ToSmå2010
Jeg vet ikke helt..
Nå sitter jeg å kvinner meg opp til å gå i dusjen.. [8D]
Burde sikkert gått en tur i det fine været, men jeg syns faktisk det er GØRR kjedelig å gå tur alene.. Så det gidder jeg faktisk ikke[:)]
Jo så tenkte jeg å få storhandlet litt..[:-]
ORIGINAL: BirgitteB
ORIGINAL: ToSmå2010
Jeg vet ikke helt..
Nå sitter jeg å kvinner meg opp til å gå i dusjen.. [8D]
Burde sikkert gått en tur i det fine været, men jeg syns faktisk det er GØRR kjedelig å gå tur alene.. Så det gidder jeg faktisk ikke[:)]
Jo så tenkte jeg å få storhandlet litt..[:-]
Ta musikk på ørene? Gå på butikken og titt litt? Man går jo gjerne en tur for noe godt?
ORIGINAL: majami
Mens jeg skal tørke spy... Og sitte pal med klamrende, sutrende mini på fanget. Trodde det skulle være bedre i dag og drømte om bytur med Oslos kuleste fyr [;)] Men det ble bare med drømmen... *snufs*
ORIGINAL: majami
Mens jeg skal tørke spy... Og sitte pal med klamrende, sutrende mini på fanget. Trodde det skulle være bedre i dag og drømte om bytur med Oslos kuleste fyr [;)] Men det ble bare med drømmen... *snufs*
Åå.. kem er Oslos kuleste fyr? Er det landstreff-internt?
Eller... Hmmm ved nærmere ettertanke... Din sønn kanskje[:D]