Planer for dagen jenter?

Kokle

Elsker forumet
Vi er nettop komt til Sandefjord, her skin sola, så vi skal ut og gå etterpå. Ordne pass til vesla på politistasjonen, og ellers dille og dalle i by`n.

Ellers reiser eg til Bergen i morra, og kjenner samtidig ein gryende influensa-følelse[8D] That`s just perfect.

EG skulle egentlig til "by'n" og handle litt.. Men så ringte mamma og avlyste barnepasset, ho var så dååååårlig stakkar...
Så no sitter eg og vurderer... Ta med meg Hedda, eller berre bli heime.... Tja. Time will show!

Sitte no å vurdera om me ska gå oss ein tur..men for eit drittvær..snøa og regna om ein an..sikkert bra føre..ellers blir det fysio kl halv tre..ikkje mykje action..du får hive innpå med c vitaminer pg håpe det beste.. :)

skal på babysang nå..
ellers blir det stille og rolig!

Kan ikkje tru at det er dårlig ver hos dokke andre, her steiker sola[:)][:)]
Har kasta i meg ein blåbær antioksidant, kun ein per døgn[:@] Men får sjekke ut apoteket etterpå.
Og Tussi: Satse på eit treff i neste veke kanskje? Då passer det best for meg iallefall[:)]

ORIGINAL: kattekvinna

EG skulle egentlig til "by'n" og handle litt.. Men så ringte mamma og avlyste barnepasset, ho var så dååååårlig stakkar...
Så no sitter eg og vurderer... Ta med meg Hedda, eller berre bli heime.... Tja. Time will show!

Ta med Hedda, ho er jo den kuleste dama på Jølster. Blir du sett med ho scorer du jo eit par poeng.

ORIGINAL: Kokle

Ta med Hedda, ho er jo den kuleste dama på Jølster. Blir du sett med ho scorer du jo eit par poeng.

Hahahaha, joda, ho er den kulaste (i verden, spør du meg[8D])
Men ka skal eg med dei poenga eg scorer?

Stige litt i gradene hos folk flest då veit du. Er jo sånn når ein henger med dei rette folka[:D]

Stige litt i gradene hos folk flest då veit du. Er jo sånn når ein henger med dei rette folka[:D]

Kult. Då e det avgjort. Bytur på meg og mini[:D]

Blir vel litt husarbeide mens man har litt overskudd,
så skal jeg nok gå en tur i det nydelig været her på østlandet skinner også sola helt fantastisk.

Så skal jeg gjøre klar meandi kolleksjonen til jeg skal på treff imorgen med flotte bv jenter.

Ha en fantastisk strålende soldag jenter

Mens jeg skal tørke spy... Og sitte pal med klamrende, sutrende mini på fanget. Trodde det skulle være bedre i dag og drømte om bytur med Oslos kuleste fyr [;)] Men det ble bare med drømmen... *snufs*

Jeg vet ikke helt..
Nå sitter jeg å kvinner meg opp til å gå i dusjen.. [8D]
Burde sikkert gått en tur i det fine været, men jeg syns faktisk det er GØRR kjedelig å gå tur alene.. Så det gidder jeg faktisk ikke[:)]

Jo så tenkte jeg å få storhandlet litt..[:-]

Her var det fint vær istad, så da tenkte jeg meg ut på trilletur. Meeen, nå regner og blåser det igjen, så det spørs om det bare blir en tur på butikken og kjøpe dørhåndtak, og kanskje en tur innom kjøpesenteret [8D] Vil ha trillevær! Men det brygger nok opp til liten storm igjen, så det så...

God bedring Kokle, håper ikke influensaen får skikkelig tak på deg [;)]

ORIGINAL: ToSmå2010

Jeg vet ikke helt..
Burde sikkert gått en tur i det fine været, men jeg syns faktisk det er GØRR kjedelig å gå tur alene.. Så det gidder jeg faktisk ikke[:)]

Ta musikk på ørene? Gå på butikken og titt litt? Man går jo gjerne en tur for noe godt?

her skinner sola fra skyfrihimmel og det er et par varmegrader ute! Jeg skal på kaffeslabras til ei kollega, vi er permiterte så tror de fleste skal dit[:)]

ORIGINAL: BirgitteB

ORIGINAL: ToSmå2010

Jeg vet ikke helt..

Ta musikk på ørene? Gå på butikken og titt litt? Man går jo gjerne en tur for noe godt?

Jeg har rota bort Ipoden min, så jeg har ingen muskk[8D]
Hadde jeg hatt det så kunne jeg nok gått en tur..

ORIGINAL: majami

Mens jeg skal tørke spy... Og sitte pal med klamrende, sutrende mini på fanget. Trodde det skulle være bedre i dag og drømte om bytur med Oslos kuleste fyr [;)] Men det ble bare med drømmen... *snufs*

Åå.. kem er Oslos kuleste fyr? Er det landstreff-internt?

Eller... Hmmm ved nærmere ettertanke... Din sønn kanskje[:D]

ORIGINAL: majami

Åå.. kem er Oslos kuleste fyr? Er det landstreff-internt?

Eller... Hmmm ved nærmere ettertanke... Din sønn kanskje[:D]

hihii

Kom bare på når kattekvinna og lillebebis  dreiv å sendte tulle-meldinger til deg

[:D][:D][:D]

Tja da er jeg tom for ideer [:D]

Eg skal forresten Shina opp leiligheta til svigers kommer på lørdag.

Og imårå skal eg og søstra mi på Christel Alsos konsert..blir nok ei øl før  og ei øl etter konserten[:D][:D][:D]
(not to much beer, må ikkje vere fyllesjuk når svigers banke på døra dagen derpå)

Back
Topp