Planer for dagen da damer?

rai

Elsker forumet
her starta dagen 0730,det er stor forbedring fra 0500 og en supersutrete unge resten av dagen[&:]
idag skal vi ut på sykkeltur og ha piknik en eller anna plass i nærheten,rett og slett utforske nærområdet[;)]
Dere skal for noe idag da?
Ha en super dag alle sammen

ORIGINAL: Moonstar

Hørtes herlig ut med sykkeltur og piknik! [:)]

Jeg satte en brøddeig i sted, så skal få gjort meg ferdigbakt aller først. Litt husarbeid innimellom her også. [:)]
Ellers har vi vel ikke de helt store planene, håper på å få kommet oss ut en tur, kanskje i fjæra. [:D]

Savner nordnorge bare av tanken på en tur i fjæra[&o]

Her står brøddeigen til heving, lillegutt sover, og jeg tenkte jeg snart skulle finne fram støvsugeren og gjøre unna noe husarbeid rett og slett. I ettermiddag kommer det besøk her, en tant og onkel av sambo som er her på ferie. Ellers så håper jeg å få til en trilletur i løpet av dagen [:)]

Her var det morgen kl.7 ....

Dagen går til avslapping, men må nok ut en tur i finværet [:)]

Her skal vi egentlig på sånn familiedag/gammeldags marked. Men det regner noe inn for j....., så vi får se.

Her sover både mann og barn, begge måtte ha seg en lur[8D](siden det var jeg som fikk sove lenge idag)

Sitter faktisk å venter på at mannen skal våkne, sånn at vi kan spise frokost i lag. Om litt skal vi muligens på en visning på en flott enebolig, men det er skikkelig ØS PØS her, så det frister ikke noe særlig å gå ut...Ellers skjer det ikke noe her idag, mannen skal på jobb i kveld, så da blir det å se en film eller noe når lillemann er lagt!

har nettopp vært og trenet,ellers blir det bare avslapping ilage snuppene mine[:)]og husarbeid selvfølgelig[:@]

I dag sov jeg til 11.30!!!! Gud,det var deilig etter den harde førsteuka på jobb[&:]
Skal vente på sambo som klipper plen og så reiser vi på en liten Harry tur[;)]

Ha en fin dag alle sammen[:)]

Back
Topp