Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tyren85
ORIGINAL: sander&sabinemamma79
tenkte en tur på lekeplassen utenfor her... hehe..
også skal vi få spist opp resten av edderkopp å musemuffinsene våre... hehe...
har også lyst å ta med fabian på lekeplassen men alle lekeplassene i nærheten har jo tatt ned huskene sine[:'(]
merkelig at de har gjort kjønner ikke hvorfor, det er 6 lekeplasser i nærheten og alle har tatt ned huskene.
skal bare kle på oss så kommer vi ilende bort til dere[:D]
har også lyst å ta med fabian på lekeplassen men alle lekeplassene i nærheten har jo tatt ned huskene sine[:'(]
har de... hmm komme til smilebo du da... er eneste ungene her mine å egen leikeplass... er 8 leiligheter i ene huset å 6 i andre å kun jeg som har unger... så vi har husk klatrestativ å litt sånt helt aleine... hehe...
hihi moro... vi skal vente vi...
merkelig at de har gjort kjønner ikke hvorfor, det er 6 lekeplasser i nærheten og alle har tatt ned huskene.
skal bare kle på oss så kommer vi ilende bort til dere[:D]
har de... hmm komme til smilebo du da... er eneste ungene her mine å egen leikeplass... er 8 leiligheter i ene huset å 6 i andre å kun jeg som har unger... så vi har husk klatrestativ å litt sånt helt aleine... hehe...