Planen i dag?

Mamsemoms

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Lørdagen går med til?

Her må jeg dessverre svare Shopping! Grøss og gru med kjøpesenter på en lørdag :-) blir smårar av at mini på snart Tre står opp midt på natten så vi må forsøke å kjøpe en sånn klokke som skiller natt og dag :-)

Jeg må ut å kjøpe noe drikke, har invitert "tanta" te ungene hit i dag men glemt å kjøpe drikke :P
ellers så skal jeg rydde, vaske, lage mat og muffins før hu kommer kl 5 :)

Ut og kjøpe inn resten til halloweenfest
Pynte til festen
Arrangere halloweenfest
Rydde
Gå runden med halloweenbarna

Rolig dag - rydde litt, kjøpe inn litt godis (hvis det skulle komme noen på døra), bake pizza, se om jeg finner en link til rugbykampen

Her skal det kjøpes inn godis, kanskje få kjøpt parkett til et rom, også må det ryddes litt ute sånn at det ikke blir liggende til våren om det plutselig kommer snø:p
Men det blir en lat dag :happy:

Glemte det viktigste. Det MÅ skiftes på sengen. Blir helt flau bare ved tanken på hvor skittent det er.... Har hatt hunden i sengen (unntak!!) og nå må det vaskes!!

Alene med ungen hele dagen. Akkurat fått henne i seng, så da er det mulig å få tatt seg en dusj og sånn. ;) Så blir det vel å gå seg en luftetur etterpå. Ellers kan man jo bli sprø... :p

Inn til byen å se om vi finner et kostyme til jentungen og litt godis, og et par plagg til lillebror:) så skal vi gå og tigge godis hos naboene for første gang!! Jeg gleder meg!! Jenta vår er bare 1,5år så det er nok fortsatt litt mer morro for oss foreldre:p

Har hatt navnefest i dag, og jaggu kom ikke selveste Dracula og ringte på døra midt i festen...
Kvelden går til å rydde ferdig, siden vi får kakebesøk i morgen:)

Eldste dro til sin far. Yngste har vært noen timer hos svigers. Gubben og jeg har vært og handlet nye lamper.

Vi var en runde stolpejakten og kom hjem med feber på to unger, så det ble bare sofaen etterpå

Hahahaha! :D hva sa hun i andre enden da? :D
Hun hadde jo allerede sagt Helsestasjonen vær så god, en gang! Så hun sa noe sånt som"jeg tror du har ringt feil". Jeg kunne ikke skjønne det :P

Back
Topp