Planen for helgen da jenter??

Kraaka

Gift med forumet
Her blir det ikke stort som skjer i allefall.. Blir kjøring av unger til barnebursdager stort sett.. Virker som alle er født på denne tiden av året.. (Med unntak av småttisene våre da så klart).

Trene i dag, og kanskje ta en trilletur med Jonas mens J vasker terrassegulvene. For i morgen er det min tur til å beise de [:'(]

I dag skal jeg til frisøren (JIPPI!!), så skal jeg levere tupperwarer til Fabrina, kjøpe bursdagspresang til far (aner ikke hva jeg skal finne på), så må jeg og/eller mannen min kjøpe inn matvarer til dagens grillmiddag sammen med far og samboeren hans pluss dessert pluss middag i morgen. 

har ikke peiling på hva vi skal i dag. eldste jenta er på hytte tur, og trur sambo har planer om å kjøre litt 4huling i dag. men je og smurfen finner nok på noe [:D]

I kveld skal mor sitte barnevakt noen timer, vi skal til et vennepar[:)]. I morgen blir det familieselskap. Min samboers jente ble 11 år i går[:D]. Stresser litt med dette selskapet fordi alle i vårs familie og eksen til sambo sin familie kommer også. Det er kjempe kjekt for barna at vi kan samle alle i selskapet, meen det er trangt om plassen[:)]

Passer lillesøstera mi på 5 år denne i helga. Nå er sambo på motorsykkeltur. Når han kommer hjem i 2-tiden
skal vi dra til en strand og grille sammen med en kamerat av han og ungen hans[:)] Ellers ingen store planer
i kveld. I morgen skal vi til lekeland [;)] Blir ikke noe særlig trening denne helga da men[8D]

Samme her. Skal svippe sönnen i bursdag kl 12, så mens han er der skal jeg bare nyte lillesnupps og evnt handle litt.

I dag skal jeg rydde og vaske, til vi får en kompis på besøk i kveld...
I morgen skal vi har barnevakt, og så skal jeg og mannen i stallen og ri en laaaaang laaaang og treningsfylt ridetur :)

Igår hadde jeg besøk av ei venninne som hilste på Mina for første gang! :)

Idag skla vi i konfirmasjon til broren min, og i morgen skal vi slappe av :) Håpe på fint vær så vi får gått en tur :-)
Idag er det jo super vær, men rekker ikke noe gå tur i dag er jeg redd!

Ha en kjempe fin helg alle sammen [:D]

Vi skal til besteforeldre i dag.[;)]
Så vi sakkes i kveld. Go helg alle sammen

Ravn Kenneth er på ferie hos besteforeldrene sine inatt så igår var jeg i svømmehallen med ei god vennine og kjæresten hennes, også hadde vi filmkveld til langt på natt :P + vi var litt sjåfør for folk som skulle til puben da..

Idag er det pakking, rydding og husarbeid som står på planen før småen kommer hjem i 5-6 tiden, og da må vi handle også er det rett i seng for RK :P

Imorgen har jeg ikke peiling på hva det blir :P

lille E er syk, så har er det rolig helg. Skal hjelpe rydde litt ute og så må jeg få vaske 2. etasjen og bytte på sengene. Ikke mye spennende helg nei[:D]

Igår kveill va æ ut for første gang etter prinsen kom t! :) Kom heim hall 4 i natt! hehe....[:D]
Å når ungan vakna fikk æ lov å søv videre helt t klokka kvart på 1,snille mannen! :)
Ellers e ungan litt dårlig form,så vi har berre kosa oss inne idag! :) I mårrå håpe æ d kan bli en liten tur ut å lufta oss litt!

Vi har vært i Sandefjord siden onsdag og kom hjem i dag... så her blir det nok bare å slappe av hjemme.
Heldigvis vaska vi hele leiligheten før vi dro, og kom hjem til rent hus[:D][:D]. Så kan sitte på stumpen i hele kveld med goood samvittighet[:D].

Back
Topp