Planar for helga

Skal i en bursdag på søndag, ellers ingen planer. Og deilig er det :)

samboern jobber natt til lørdag og natt tilmandag så er kun lørdag vi kanskje kan finne på noe spes.. vet ikke helt hva enda. Ute å nyte sola forhåpentligvis :)

Samboer jobber i helga. Og tror lille holder på med tenner og er ikke heilt i form så får ta dagene som di kommer ;)

I dag har vi hatt piknik i parken, i morgen skal vi på dugnad og om det er fint vær på søndag blir det lekeplassen og spise is i byn ellers så tenker vi tar en tur på kino om været er dårlig :)

Ingen :-) Håper på fint vær så vi kan kose oss ute.

I morgen skal vi besøke oldemor og oldefar. På kvelden skal barna sove hos farmoren sin. Og jeg og mannen skal ha date og feire 10 år sammen. Søndag blir nok en "vi gjør det vi vil dag" :)

Jeg skal jobbe lørdag formiddag og søndag kveld, resten av familien skal delta på noe som skjer her i sentrum på lørdag formiddag. På lørdag ettermiddag skal jeg og samboer i bursdagsfest til en av hans kompiser, mens eldste jenta passer minste jenta. Søndag formiddag blir det turnsportens dag før jeg skal på jobb..Aktiv helg i alle fall :)

Vi skal på besøk og grille i morgen :) ellers ingen planer. Muligens en tur på shopping og se om vi handler litt nytt ute tøy til store og små!;)

I morgen blir det pynting og baking av kaker. Søndag har vi barndåp. Så dette blir ei hektisk helg der det ikke blir tid til noe annet.

Mannen jobber i helgen så her blir det stille og rolig. Får besøk av et par venninner i morgen, ellers ingen planer

I morgen er det storebrors første fotballturnering, så dit skal vi.

Søndag er planen å få med seg middelalderfestivalen her i byen

Hyttetur og håper på en tur i dyreparken. :)

Eldste har mamma helg. Jeg, sambo og frøkna blir nok hjemme å slapper av, drive på litt ute om været tillater det :-) Blir sikkert litt besøk også :-)

Ruge ;) håper på fødsel snart!

Gubben skal jobbe som vakt på ett utested, jeg og mini skal bare kose oss. Satser på fint vær i helgen slik at vi kan gå litt tur

Senvakt I morgen, tidligvakt søndag. Må få handlet inn hagemøbler og skrudd de sammen også, så tror helgen går fort :p

Back
Topp