Planar for helga!

Fiona84

Shrek <3
Oktobermirakler 2013
VIP
Er det nokon som skal noko spennande i helga?
Eg har, for første gong på lenge, ingen konkrete planar. Egentlig litt deilig. (Sånn bortsett frå alt som må gjerast heime då). Men kjekt å høyre kva "folk flest" skal :D

Hvile, se på serie på Netflix, kanskje ta en tur til Sverige, kose med lillemann (ikke at det ikke gjøres hele tiden) og vaske huset på søndag. (som vanlig) :D

Hvile, se på serie på Netflix, kanskje ta en tur til Sverige, kose med lillemann (ikke at det ikke gjøres hele tiden) og vaske huset på søndag. (som vanlig) :D
Koselig :-) Kva serie ser du på på Netflix? Treng tips :P

Her blir det avslapning ikveld, bursdag til mamma imorra på dagen, kino med lillesøstra mi på kvelden, og så skal lillegutt i bursdag til en fra bhg på søndag :)

Jeg er alene med guttungen i helga så da må jeg få oss ut ellers blir jeg gal! Tenker svømmehallen en dag og kino den andre dagen. Her i sommer var han med meg på treninga for første gang og syns lekerommet der var så kult, så mulig vi drar en tur på treninga også og slår to fluer i en smekk:)

Ingen planer, litt kjedelig faktisk:oops:må kanskje få gjort noe i huset, vaske klær og rydde i skaper.

Koselig :) Kva serie ser du på på Netflix? Treng tips :p

Akkurat nå er det "Under the dome". Følger med på mange, men må vente til det blir lagt ut flere sesonger. :D

Skal en tur til campingvogna :-) samboer skal jobbe litt der og jeg skal vel se på ;-p

Nei, blir nok mest innekos med maling å tegning denne helga. Skal en liten tur i et bursdagsselskap på søndagen bare :)

Idag er planen : bake sjøroverkake.. Imorgen : gå i 16 års bursdag og bake resten vi skal ha!! : Søndag : lage pizzaboller og ha bursdags seskap for guttungen sin 3års dag så mye og gjøre hele helgen ;)

Dåp på søndag ellers ikke noe spennende :)

Idag er planen : bake sjøroverkake.. Imorgen : gå i 16 års bursdag og bake resten vi skal ha!! : Søndag : lage pizzaboller og ha bursdags seskap for guttungen sin 3års dag så mye og gjøre hele helgen ;)
Oo, sjørøverkake! Har du oppskrift? :D

Back
Topp