Plan for dagen?

MarcusMamma

Forumet er livet
Hva skal dere i dag? Jeg har vekking på 0715 men våknet når sambo gikk på jobb kl 0600, sov dårlig i natt så rart jeg ikke er trøtt :P ligger egentlig bare venter på at kl skal gå. Skal kjøre gutta på skole og Bhg så skal jeg ta blodprøver (rh neg) også jm. Veldig spent på jm timen, hun ville ha meg på sjekke i dag pga baby lå så høyt sist så hun var redd han kom til å snu seg (han har lagt med hodet ned siden uke 28) forrige uke hos modningsakupuntur var han lagt seg i tverrleie. Spent på om det blir kontroll på kk eller om jeg får by time for sjekk igjen hos jm. Hadde vert litt kjekt med en ul for å se str på baby.

Hva skal dere i dag? Jeg har vekking på 0715 men våknet når sambo gikk på jobb kl 0600, sov dårlig i natt så rart jeg ikke er trøtt :p ligger egentlig bare venter på at kl skal gå. Skal kjøre gutta på skole og Bhg så skal jeg ta blodprøver (rh neg) også jm. Veldig spent på jm timen, hun ville ha meg på sjekke i dag pga baby lå så høyt sist så hun var redd han kom til å snu seg (han har lagt med hodet ned siden uke 28) forrige uke hos modningsakupuntur var han lagt seg i tverrleie. Spent på om det blir kontroll på kk eller om jeg får by time for sjekk igjen hos jm. Hadde vert litt kjekt med en ul for å se str på baby.

Hei:). Kjedelig å våkne før klokka ringer da. Her har jeg en "vekkerklokke" som starter i 05.30 tida;). Lykke til hos jordmor,det blir sikkert spennende. Regner med at du får time til ny UL hvis babyen fortsatt ligger i tverrleie.

Tulla mi har ligget i seteleie,men på forrige UL hadde hun snudd seg:). Skal til jordmor i dag selv så blir spennende å se om hun har festet seg. I underkant av to uker til termin:). Ellers skal jeg gjøre noen siste innkjøp å prøve å få pakket bagen i dag. Begynner vel å bli på tide nå;).

Sitter ute i sola og leser aviser, hører på radio og fuglekvitter. Vaskemaskinen går og jeg skal noen ærend i butikker- men ellers sitte i sola og ta det helt kuli med lesestoff og radio - og solbriller:) herlig!

Var på sykehuset og tok ul i går, så idag skal jeg tenke mest på meg og litt mindre på babyen. Hun har det bare bra, og skal tas med KS om 3,5 uker.

Rydder kontor og gjør ferdig det jeg skal før permisjon på fredag. Når jeg kommer hjem skal jeg slappe av litt i sola før jeg skal male rekkverk som jeg begynte på i går:)
Er så deilig med dette vårværet! Vi flyttet inn i nytt boligområde i fjor og 3 åringen har mange å leke med ute om dagen:) *koser oss i sola*

Æsj han lå fortsatt på tvers så da blir det kontroll på kk.. Om han ikke snudde seg en av veiene blir det KS :( har ikke lyst til det :(
Kroppen min tåler operasjoner svært dårlig så nå ble jeg lettere stresset.... Blodtrykket har lagt jevnt og lavt hele svangerskapet med det var blitt litt høyt nå også så må på kontroll hos legen igjen neste uke. Blæ nå er jeg litt grinete kjenner jeg

Æsj han lå fortsatt på tvers så da blir det kontroll på kk.. Om han ikke snudde seg en av veiene blir det KS :( har ikke lyst til det :(
Kroppen min tåler operasjoner svært dårlig så nå ble jeg lettere stresset.... Blodtrykket har lagt jevnt og lavt hele svangerskapet med det var blitt litt høyt nå også så må på kontroll hos legen igjen neste uke. Blæ nå er jeg litt grinete kjenner jeg
Huff! Får krysse fingrene for at han velger å snu seg før neste kontroll.. Er jo en sjans for det:)
Er selv snart i uke 37 og han bytter på å ligge på tvers og med hodet ned..vil heller ikke ha keisersnitt!

Æsj :( håper han snur seg igjen. Du får godsnakke med han, kanskje det hjelper :P skjønner at ks ikke er noe du har lyst til. Liker ikke operasjoner selv.

Plan for dagen er å besøke min venninne som har bursdag i dag :)
Ellers så startet dagen min 11.30, altså noe senere enn dere. Men men, sånn er det :D

Planen for dagen er som følger: støvsuge OK. Bake brød OK. Skifte på senga OK. Hva skAl jeg liksom gjøre nå? :p

Her tilbringes dagen (som alle andre) på skolen med 8 timers eksamenslesing :P Begynner å bli sliten nå ja! Første eksamen om 2 uker :o

Vært med frisøren å fiksa sveisen før lillegutt kommer :) nå er det legenesøk og så rett hjem å soooove

Her tilbringes dagen (som alle andre) på skolen med 8 timers eksamenslesing :P Begynner å bli sliten nå ja! Første eksamen om 2 uker :o
Lykke til med siste innspurt :) håper du rekker eksamen da :P

Back
Topp