plan for dagen - lørdagen?

sicret

Forumet er livet
VIP
her e det litt lek, levere storesøster hos mommo og moffa :P handle litt bleier, vaske og rydde hjemme.. leke og kose med lillebror, middag: fajitas :D besøk - spillekveld -kanskje:)
 
Jeg sov til 12 i dag, var en urolig natt.. Nå har vi spist lunsj, og så skal storebror og jeg en tur på senteret. Pappan står og prøver å få frøkna til å sove.. Vært våken i 2 timer nå..
 
Fikk familien på besøk i dag da vi skal ha dåp i morgen :-) Dagen i dag blir brukt til kakebaking, pynting av lokale og koke gryteretten vi skal servere. Ganske hektisk egentlig ... Gleder meg til morgendagen er over. Hater sånne store greier, men de døpes heldigvis bare en gang ;-)
 
Vi skal slappe av hjemme mens mannen reiser på jobb, så blir bare klesvask og leking her 
 
Har ingen spesielle planer, og det er såå deilig! Vi skal bare lage litt god mat, leke og kose oss sammen alle 3 :)
 
Jeg skulle rydde og vaske. Menneh..

Mann og barn stakk til skogs, og da ble det plutselig veldig stille og fredelig her :P 
I kveld blir det vel tv og pizza, tenker jeg :)
Og så må jeg bytte vann på klippfisken. Skal lage bacalao til i morgen :) Nammis!
 
Oppe klokken 06 mer lillebror, storesøster våkner 07 og 10.00 er vi på vei til Dyreparken. 
Etter 5 herlige timer i strålende sol i Dyreparken sovnet de begge to på vei hjem. 
Barne TV og litt lørdagsgodt på den største og sofakos med lillebror før begge var i selv klokken 19.00... 
Planlegger å bruke resten av kvelden med favorittserien på TV og laptoppen i fanget og henge på Babyverden og Facebook. 
 
Her har vi vært på bursdag i hele dag =) Nå skal vi bare ta det med ro og slappe helt av.. =)
 


Minnelli skrev:
Vi har tilbrakt dagen på IKEA! :) Og kom hjem med 1 ting til kr 25,- :p


Er det mulig?! Hihi... Det var vel servietter eller stearinlys det da...?  
 
Back
Topp