Plan fadder

xCamillax

Gift med forumet
Tidligere i år ble vi Planfaddere til en gutt på 8 år ifra Honduras. Vi skulle sende brev og gave, men har helt glemt det. Idag fikk vi en tegning i posten som han hadde tegnet til oss [:)] Så søtt da!! Så nå har jeg skrevet brev og sendt gave fra nettet! Er jo så treeeg, men nå er det gjort, håper han liker det da [:)]

Så koselig da.. Vi hadde ett barn i Paraguay(eller noe i den duren[8D]) da jeg bodde hjemme hos mine foreldre, vi fikk jo aldri sendt noe til han, men han sendte tegninger hele tiden omtrent... Hyggelig å kunne gjøre andre glad[:)] Han blir helt sikkert fornøyd med det han får, der nede er de ikke så kravstore

Jeg aner jo ikke. Men håper vi får bilde av gutten med gaven vi sender da, så vet vi at han får noe ihvertfall [:)]

vi har og fadder barn i honduras[:D] .
Har sendt brev og fått brev tilbake. kjempekoselig  synes jeg

Åh, så koselig!! [:)][:)]

Vi var plan faddere til en gutt tidligere.. Fikk mange tegninger fra han.. Sendte tegnesaker og slikt nedover til han [:)]
Men så fikk vi beskjed om at det var blitt så bra i det området han bodde i nå, og familien hans hadde det kjempebra nå, så han trengte ikke fadder mer [&o]

Back
Topp