plan fadder

Lives mamma

Elsker forumet
er det noen av dere som er fadder?? vært det lenge? ser dere noe forandring?
har sååå lyst og bli fadder, men er redd det blir "borkasta" penger(misforstå meg rett).

det er så trist og se hvordan millioner barn lever og har det uten og kunne gjør noe med en gang. helt grusomt[:(][:(]
morshjerte mitt gråter for hvert enkelt barn.

gi meg gode grunner til og bli fadder...
gjerne grunner for og ikke gjøre det også

Vi er det sammen med svigers. Har to små fadderbarn i KOngo, og det er flott. De sender brev, vi sender brev og små gaver. Vi har liksom fått personlig kontakt, siden jeg kan fransk, snakker vi direkte, og ikke via oversetter!
Vil gjerne være det for flere barn, men har ikke overskudd!
Vil liksom være det ordentlig når jeg først er!

Jeg var fadder for en gutt fra Guatemala i ti år (til han ble så stor at man ikke betaler lenger), og uken før Johanna ble født meldte vi oss igjen, så noen uker etter at Johanna kom ble vi faddere for en liten jente fra Columbia - så henne er det liksom Johanna som er fadder for. Pengene merker man aldri, det er en god følelse å vite at vi sørger for at en liten pike får mat på bordet, klær på kroppen og en skolegang, og i tillegg skal Johanna lære seg om det å dele, ta ansvar og om fattigdom og fremmede land...

Jeg er sos barnebyfadder og har aldri angret på det. Jeg er fadder for en jente i India og vi får bilder, brev og tegninger. Jeg merker at jeg er kjempestolt over at hun gjør det så bra, både på skolen og hjemme sammen med familien sin. Det er givende å vite at jeg gjør det mulig for henne. Anbefaler det på det sterkeste.

TIL ALLE FADDERENE VIL JEG SI:

Hmm tror det blir en liten fadder bror eller søster på Liam snart[;)] 
Men det jeg lurer på er om jeg blir fadder, kan jeg da sende ned brukte/nye klær også? eller?

så morro...[:D]
lurer faktisk på det samme
ORIGINAL: O.o°•Tixxxy•°o.O

Hmm tror det blir en liten fadder bror eller søster på Liam snart[;)] 
Men det jeg lurer på er om jeg blir fadder, kan jeg da sende ned brukte/nye klær også? eller?

You must log in or register to reply here.
Back
Topp