Plan-fadder eller sos-fadder ?

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Noen her som er sos-fadder eller plan-fadder?
Hvor lenge har dere vært det? og hva syns dere? Noen som har eller er hos begge to og kan sammenligne?

Jeg kjenner at jeg får mye mer vondt av andre mennesker som ikke har det like bra etter jeg fikk barn selv, rett og slett. Og vi er langt fra rike, vi må spare til alt vi vil kjøpe oss. Men egentlig har vi det vanvittig bra, med den maten vi vil spise hver eneste måned. Så burde kanskje klare å gi 240/250kr til noen andre en gang i måneden?

[:)]

ingen av delene.  Leger uten grenser støtter jeg.

Vi har fadderbarn gjennom Plan fadder.. Veldig greit der i grunn! har avtalegiro som trekker hver mnd, så jeg merker faktisk ingenting til det.. Dumper et brev fra fadderbarnet i postkassen av og til, og vi kan sende til dem på nettsiden til plan, og legge ved bilder osv.. Kjempegreit! [:)]
De har og en nettbutikk hvor man kan kjøpe gaver til fadderbarnet.. [:)]

Så all kommunikasjon skjer via webside... og man kan ikke sende de julegave eller no slikt asså?

Noen som er fornøyde med SOS-opplegget? eller er det plan som er best?

Ingen av delene [&:]

Jeg tror ikke pengene går til det vi tror [&o]

jeg er plan fadder til en gutt på Haiti, og jeg er veldig fornøyd med fadderskapet, har vært fadder en del år nå husker ikke helt når jeg ble fadder.

Jeg er PLANfadder. Min første døde dessverre i august, men fikk da tildelt ny jente i Kina. Riktig nok på 16 år (synes kanskje det var litt gammelt men..)
Jeg tenker at om ikke absolutt alle kronene går nedover så går da noe og da har jeg støttet litt[;)]

Nå går vel også pengene til landsbyen hun bor i og ikke rett til familien.
Jeg må bare ta meg sammen snart og sende et brev[8|]

Flere? (kanskje tråden får flere til å få ut fingern sånn som jeg har tenkt [:)])

ORIGINAL: FrøkenDistre

Jeg er PLANfadder. Min første døde dessverre i august, men fikk da tildelt ny jente i Kina. Riktig nok på 16 år (synes kanskje det var litt gammelt men..)
Jeg tenker at om ikke absolutt alle kronene går nedover så går da noe og da har jeg støttet litt[;)]

Nå går vel også pengene til landsbyen hun bor i og ikke rett til familien.
Jeg må bare ta meg sammen snart og sende et brev[8|]

Ja det står jo på siden hvor stor % som går til administrasjon. Og det er jo behov for det også. At noen jobber med å gi penger, fordele, ordne, ha kontakten med barna og familiene osv osv. [:)]

ORIGINAL: Charl0tte

Ingen av delene [&:]

Jeg tror ikke pengene går til det vi tror [&o]

Sånn tenker jeg å[:-]

dytt

e planfadder å sende brev å bilder t hu å får og brev, tegninger og bilder tbgers.
har avtalegiro så d går smertefritt. [:D]

kjempe fornøyd

Jeg har vært i plan leeeenge nå.
Alltid syns det har vært greit og oversiktelig.

Veldig koslig å få brev med bilder av barnet mitt[:D]
Vi får også årsrapport og ser hva pengene er blitt brukt til[:)]

Back
Topp