Plan B?

Woia

Flørter med forumet
Septemberhjertene 2018
JuniJubel2021
Har noen av dere laget en plan B, i tilfelle mann/medmor etc ikke får bli med?

Fikk akkurat høre at en nabo måtte dra rett etter at han hadde kommet inn på fødestua fordi han hadde kremtet eller hatt et host, og jeg har en mann med relativt kraftige allergier, så jeg begynner å bli litt stressa for å si det mildt.

Vi har jo lagt til 1 mnd på terminen til alle fordi jeg syntes det ble så sykt mye mas sist, så orker ikke det en gang til, men bør kanskje ha noen i bakhånd som vet det ikke er i juli og kan komme om et eller annet skjærer seg og han ikke får være der eller må dra. Regner ikke med at det blir så andre rutiner på det med å ha med fersk negativ test etc før 10 juni akkurat..
 
Har ingen plan B men min mor eller min søster er alltid klar om det skulle være behov men vil helst unngå det.
Men i disse pollentiden bør de jo kunne tilby hurtigtes og kanskje dere bør ha en dokumentasjon på pollenallergi? Kanskje ringe føden å høre med de?
 
Plan B er å føde alene. Jeg håper selvsagt mannen får bli med, men skulle han bli syk eller noe, så føder jeg bare alene. Ser ikke for meg noen jeg kunne tenke meg å ha med andre enn mannen min. Dessuten bor familien min på andre siden av landet, så det er uaktuelt uansett.

Snakket med ei som fødte alene fordi mannen var syk, og det gikk helt fint. Og det går jo alltids bra! Ungen må ut enten far er tilstede eller ikke! :)
 
Har tenkt at jeg heller foretrekker å føde alene om mannen ikke får være med, men får se hvis situasjonen oppstår. Er jo litt kjekt med noen som kan tale ens sak til jordmødre og hente ting til en, men vet ikke om jeg orker å ha med noen andre enn mannen. Får håpe jeg slipper å ta stilling til det :)
 
Ikke avklart men får spørre min mor muligens svigermor
 
Om det blir tilfellet så føder jeg alene:) her er far helsepersonell og har akkurat fått siste vaksinedose. Men usikker om det er noen lettelser i forhold til dette for fullvaksinerte.
 
Om det blir tilfellet så føder jeg alene:) her er far helsepersonell og har akkurat fått siste vaksinedose. Men usikker om det er noen lettelser i forhold til dette for fullvaksinerte.
Jeg tenker det samme. Her er han også fullvaksinert, men kan ikke finne noe på nett hvertfall, som sier at det er noen fordel. Men jeg tenkte å høre på sykehuset når vi skal dit om 11 dager:)
 
Tenkte på dette i natt plan a er selvsagt jeg kommer meg til sykehuset også håper jeg mannen også blir med men han jobber offshore så kommer hjem om en uke så satser på det ikke blir baby før det. Også er plan b han blir med som er første ønsket men baby kommer jo uansett så plan c at noen andre blir med:)
 
Ja, hadde ikke villet gjort det alene for alt i verden etter erfaringen fra sist, får vel spørre moren min i bakhånd selv om vi avslører at det er en måned før de tror da.

Har tenkt å få legeerklæring på allergi, men vet likevel ikke hvor mye det hjelper der og da når de først er så strenge
 
Jeg tenker det samme. Her er han også fullvaksinert, men kan ikke finne noe på nett hvertfall, som sier at det er noen fordel. Men jeg tenkte å høre på sykehuset når vi skal dit om 11 dager:)
Oppdater gjerne:happy:
 
Plan B er definitivt å føde alene! Kunne aldri hatt noen andre enn samboer der, da det føles helt unaturlig for meg. Men skjønner selvfølgelig at du ønsker å ha noen der om du føler deg komfortabel med det! Så da ville jeg ev. alliert meg med noen ja :)
 
Min plan B er å føde alene. Kan ikke min mann være med, så er det ingen andre som ville vært naturlig å ha med for min del. Så håper jeg vi slipper noe annet enn plan A :happy:
 
Min plan B er å føde alene. Kan ikke min mann være med, så er det ingen andre som ville vært naturlig å ha med for min del. Så håper jeg vi slipper noe annet enn plan A :happy:
Samme her, ingen plan B om han plutselig ikke kan.
 
Back
Topp