Plakater av...

Roxanne

Elsker forumet
Hvor i all verden kan jeg finne kart over fiskeartene og fugleartene i Norge, samt alle verdens bilmerker? Bøker kan være et alternativ til plakater.

Plutten er i en sånn alder der han elsker å pugge sånne ting, og da tenker jeg at det er kulere at han kan sånne ting, enn hvor mange neglelakker jeg har i kurven min og navnet på alle barne-tv figurene i hele verden :p

Takk, vært der, men jeg finner ikke det jeg er ute etter der. Fiskene og fuglene er for USA, og det ser ikke ut til at de har oversikt over bilmerkene.

Ta kontakt med opplysningskontoret for fisk eller noe slikt (evnt stikk innom en fiskehandler).

De har hvertfall tidligere hatt plakater og hefter med de ulike fiskene som er vanlige her til lands.

Fant ikke akkurat det, men fant faktisk et fiskeforlag som hadde masse greier. Thanx :) Så var det bilmerkene da.. :s

Ka e adr teil det fiskeforlagt da??? Guttongen her og er intr. i fisker :)

http://www.juulforlag.no/  [:)]

Fannt du noen for biler?? Eller?!?!

Ja, jeg fant faktisk en helt perfekt boksom jeg har bestilt nå. "Bilmerkeboken", selges hos bl.a Norli, Studia, og andre nettbokhandlere. Gleeeder meg til den kommer i posten! [:)]

Fant du det fiskegreiene du var ute etter?

Japp, fannt fiskeplakat :o)

Den boka må jeg se etter:) Pris :o)?

199 :)

Back
Topp