Plagsomt!!

Kunne ønske det kunne legge seg jeg også, man da må du nok rette fingeren til en annen her, jeg gidder ikke starte noen propaganda men hadde du lest de pm vi har fått så ville du nok skiftet mening du også.

jeg har retta personen mot den du snakker om å jeg på msn... sagt akkurat det samme... dette er en sak dere aldri kommer å bli enig i å skyld meg her å skyld meg der...

Louis: Jeg bare leste det som sto skrevet jeg, og det synes jeg virket som du snakket litt mot deg selv med denne tråden. Men jeg har jo bare lest det som står skrevet ute på forumet her. Synes bare det virket litt respektløst og spydig.... Men får man mange sygge private meld kan jeg godt skjønne at man kan "eksplodere" og bli sint. JEG hadde ihvertfall klikka hvis noen hadde lagt ut mine private meld, hva er vitsen med private meld da??? Veldig dårlig hvis bare en side av saken kommer fram og den andre blir den store stygge ulven, for det er jo det som skjer...Har ikke peiling på hvem dette gjelder i det hele tatt jeg, bare min mening... [;)]

synne 75 det er helt greit den komentaren var faktisk helt uskyldig ikke noe vondt ment men den du snakker om er en pest og en plage men jeg har holdt meg unna denne personen nå et par dager og det har funket bra... om jeg blir den store stygge ulven er jo det helt greit for jeg vet jo hva som er fakta kan ikke forklare alle her hva som kommer på pm til enhvertid så jeg lar det som oftest gå... eller så klikker jeg på en pm tilbake,, he he og da legger hun den ut ...

men sandermamma hvorfor skal du hele tiden være ferdsmegler kan vi ikke få disutere dette da hvis det plager oss jeg ber om et råd og får det skal du bestemme hva jeg skal skrive og hva jeg skal mene? nop du får logge deg inn på gennerelt så kan vi bråkemakerne være her for oss selv nå er jo gennerelt forumet renset for enhver krangel eller diskusjon så da må du vel være fornøyd.. blir litt klein av denne masingen din hele tiden du kan velge og la diskusjonen være og følg ditt eget råd ikke les innleggene eller delat på de primisser som er i debatten.,. du lager mere bråk en ro med dine innlegg..

Men da er det jo fint da...[:D] Om dere begge holder dere unna hverandre.... Tror faktisk det er best jeg også...[:)] Jeg har jo ikke noe med dette i det hele tatt, var egentlig bare den ene komentaren din jeg reagerte på... Ha en fortsatt fin dag alle sammen [;)]

he he sendte deg en pm!! aftenstjerne

nå er den sendt igjen!!

Back
Topp