Plagsomt!!

louisesanabere

Betatt av forumet
Hva skal man gjøre når en man hele tiden blir pirret til og krangle pga små stikk og setninger som hentyder til en krangel?? skal jeg la det være hele tiden eller skal jeg ta det opp??
jeg er ikke typen og la meg bli pirket på nesen så dette er vanskelig for meg... men når det hele tiden blir sendt små spydige komentarer klarer jeg ikke holde meg!!

TA IGJEN du... med samme mynt. Ikke la folk slenge med leppa til deg.... Skjønner hvis du blir frustrert....

Problemet her inne er at da ses det på som et personangrep og da jeg hadde en krangel med dette mennesket på pm valgte hun og legge det ut på forumet.. jeg etterlyste en side hvor man kunne ryddet litt i tingene men fikk en sutre mur ikke en diskuteremur eller kall det en kranglemur""
syns liksom at er su kjekkas og stor på det så får du tåle en runde også ikke løpe tilalle for og få trøst etterpå!!

skjønner VELDIG godt hva du mener. ser det er noen som tar mye plass her inne, skriver ting for å "erte" på seg andre....

det er greit nok det jeg kan også slenge med leppa men jeg står rakrygget og tar det som følger med også!!

syns man det går for langt, så må man jo få si ifra på en skikkelig måte, det må jo være likt for alle, ikke bare enkelte.....
syns oxo du skal si ifra når du har fått nok[;)]

jeg kryper ikke for folk som ikke jeg respekterer... men tar jeg feil sier jeg gjerne unnskyld...
har sagt ifra men det kommer nye stikkere hele tiden og jeg biter desverre på!!!

Kødder du? La den personen det ut på forumet? Det er jo lavt gjort da.... da ber du jo om bråk da, eller sympati.

Det kan nok desverre bli vanskelig å få et eget forum hvor det er lov å klage på personer (eller legge ut personangrep hvis man vil kalle det det). Jeg har vært medlem av mange forskjellige slags forum de siste årene, og alle er veldig strenge på at personangrep, rasistiske kommentarer og alt som er et angrep på en person, eller en folkegruppe er strengt forbudt. Dette forumet er vel egentlig det minst strenge forumet jeg har vært innom. Andre steder ville man blitt bannlyst fra forumet lenge før det hadde gått så langt som det til tider har gjort her.

ja, helt enig. fulgte med på den saken, helt utrolig latterlig faktisk...

Det går an å antyde veldig klart hvem man mener, og da er det personangrep!

ORIGINAL: nistelin

Det går an å antyde veldig klart hvem man mener, og da er det personangrep!

signerer!

fin kampanje må jeg si...

jo her inne er det folk som tar til seg ting.., helt utrolig men sant... herregud da skulle jeg da ikke gjort noe anna enn å surve jeg da... "riste oppgitt på hodet"

Men du Louis...Dette er ikke for å være ekkel eller noe. Leste på tråden til Tammis der hun sa hun ikke fikk starta bilen.... Synes at dine komentarer var ganske irriterende.... Selv om du ikke nevnte navn, så var det faktisk du som ga noen stikk den gangen der...Synes du rett og slett gjorde narr av andres tro. Du kommer sikkert til å si at du ikke gjorde det fordi du ikke nevnte navn, men alle som har lest trådene her skjønner jo hvem du sikter til...

Ikke for å krangle dette her, men fikk lyst til å si meninga mi for jeg synes du var litt urettferdig med det du skreiv....

det har du helt rett i det gjorde jeg helt bevist men hadde du fulgt med i foregående debatt hadde du skjønt den selv...

Jeg har også fått pm av en person her som prøver å tirre opp til krangel uten å ha noe grunnlag for det annet at den personen vil vinne sympati.
Derfor gidder jeg ikke være så barnslig som den personen å legge dem ut for da vinner hun.
Men hvis hungår for langt igjen så er det ikke noe problem for meg å legge dem ute her, for da kan endelig alle andre se hvor motbydelig hun er. Det er tydelig at denne kvinnen har et stort oppmerksomhet behove og flittig med pm og alltid legger skylden på andre enn seg selv.

må bare si noe jeg dette er litt gammelt kan ikke alle bare slutte med denne krangelen... alle som er litt oppegående å har fulgt med her inne siste uka eller to veit så inderlig godt hvem å hva dette dreier seg om... kan ikke alle bare heve hodet å glemme alt å heller holde kjeft synes denne saken her er uinteressant jeg nå blitt for den går aldri over å ingen vil gi seg!!!!!

TIL ALLE INVOLVERTE!!!!!

GI DERE VÆR SÅ SNILL.....

Lett for deg å si det sandermamma, jeg har faktisk prøvd å holde meg unna denne personen, men når man får 6 pm på en som prøver å tirre deg, fra samme person ja, da er det pokker ikke lett å la den personen være. Jeg fikk senest 6 pm i går fra den dagen med masse spydigheter og jeg gadd ikke la meg tirre, men klaget til admin.
Du vet ikke hva du snakker om.

nei jeg ser ikke saken som de involverte er enig i det men på et sett å vis må det gå kan du ikke bare slette uten å lese da jeg var å smygkikka her inne en del før jeg meldte meg inn å da var det koselig tone hele veien...
skulle ønske det blei sånn igjen sier ikke at du skal tåle all verden eller noe men gjør som vi gjør med uønska epost slett de ikke les de da er det deg som hever deg over dette... skal ikke mase mer om det og det var ikke bare mynta på deg liker dere alle sammen jeg men jeg synes det er ille at ikke dette bare kan legge seg... ikke no koselig liksom!!!

Back
Topp