Plaget med "leddgikt"liknende smerter i hendene.. Andre som har opplevd liknende?

Icerus

Flørter med forumet
Februarlykke 2015
Utrolig rart da jeg ikke er særlig Hoven verken i hender eller føtter. Og denne plagen blir verre utover dagen..

Utrolig rart da jeg ikke er særlig Hoven verken i hender eller føtter. Og denne plagen blir verre utover dagen..
Kanskje det er karpaltunnelsyndrom? Mange som sliter med det under svangerskapet. Jeg hadde nok hørt med legen. Jeg har også vondt i ledd og fingre, men det er pga vannet som trykker mot nerver. Men man kan også se veldig tydelig at hendene mine er "fulle" av vann da :p

Legger ved en link om cts! http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/hjerne-nervesystem/karpaltunnelsyndrom-2418.html

Hm... Får håpe at det forsvinner når graviditeten er over da. Er jo Max dager igjen uansett

Jepp, carpal tunnel syndrome! Jeg fikk også dette, nå er det 16 dager siden fødsel og det er så å si borte. Tenker ikke over det lenger i alle fall. :)

Har det enda. Men håper det snart gir seg

Fire uker siden fødsel nå, og tilbake til normalt. Jeg er nok svakere i "klypa" enn før fødsel fortsatt, men tror det er fordi jeg er generelt svakere i kroppen :P Må trene opp igjen absolutt alt, kroppen er relativt oppbrukt :P

3 uker siden fødsel her og fremdeles plaget.... Like mye som før...

Fire uker siden fødsel nå, og tilbake til normalt. Jeg er nok svakere i "klypa" enn før fødsel fortsatt, men tror det er fordi jeg er generelt svakere i kroppen :p Må trene opp igjen absolutt alt, kroppen er relativt oppbrukt :p
Samme her, hadde også Karpal tunnel syndrom i 3-4 mnd før fødsel, nå er det 4 uker siden fødsel og det er borte - bare generelt svakere i klypa:-)

Jepp, 6 uker siden her, og helt borte. Thank God, irriterende greier.

Får smøre meg med tålmodighet....

Back
Topp