Plaget med løs mage???

Smiley80

Forumet er livet
Jeg har forstått at det er vanlig å plages med forstoppelse under graviditeten, men jeg er plaget med med motsatte.... Har hatt relativ løs mage i en måneds tid nå, begynner å lure på om det kan være noe galt?! Er ikke slapp eller noe og formen en fin, babyen sparker som normalt.

I dag og i går derimot ble det skikkelig ille og jeg har litt vondt i magen i tillegg, bør jeg ta en telefon til jordmor eller lege? Føler meg litt slapp men det er nok kanskje mest pga væsketapet!

Noen som har råd?? [8|]

Skader ikke med en telefon til lege eller jm da....?? Bedre med en tlf for mye enn for lite.. Husk å drikke masse! Gjerne Farris eller no annet med salter i (kan jo blandes ut i saft).. Og masse vann!
 God bedring![:)]

Har sendt mannen min i vei for å kjøpe eplemost og farris nå! Håper det hjelper litt [:)]

Får håpe det! Lykke til!

Takk for omtanken  Utrolig hvor mye det hjelper at noen skriver noen velvalgte ord [:D]

Det er nok helt normalt...jeg har og ofte løs mage nå i graviditeten, i følge min jm så er det også like vanlig som forstoppelse... Spis jerntabeletter, det hjelper litt.. og selvsagt salt, det binder magen.... [:)]

ORIGINAL: jealie24

Det er nok helt normalt...jeg har og ofte løs mage nå i graviditeten, i følge min jm så er det også like vanlig som forstoppelse... Spis jerntabeletter, det hjelper litt.. og selvsagt salt, det binder magen.... [:)]

Samme her også!!

hei.. hører ikke til her da men, svarer alikevell. [:)]

jeg hadde mye løs mage når jeg gikk gravid, spiste
grovt brød til brødmåltida, å drakk vann. [:)]

Back
Topp