plaget av svangerskapskvalme?

Sisilie 28

Andre møte med forumet
hei.lurer på om det er noen andre her somer plaget av kvalme og hodepine jeg.

er selv 13 snart 14 uker og plages veldig.

kanskje en kan utveksle noen tips.

Er ikke plaget med noen av delene, men har hørt at det kan hjelpe å gå tur og drikke masse vann mot hodepine. Kvalmen går forhåpentligvis over snart, har ikke noen tips mot det desverre bortsett fra å sørge for at man ikke er sulten - da blir det visst verre:/

Jeg har vært plaget med kvalme og oppkast, spesielt de første tre månedene. Etter dette har jeg klart å holde kvalmen i sjakk ved å spise med en gang jeg kjenner at jeg begynner å bli sulten. I de tilfellene jeg ikke har "hørt på kroppen" har kvalmen kommet snikende etter en stund. Hodepine har jeg hatt i to uker nå, og det eneste som har hjulpet for meg på dette området er å sove nok.

____
Termin 120806

Hei!!! Først av alt vil jeg si at jeg føler med dere alle[:)]. Jeg har hatt såkalt ekstrem svangerskaps kvalme i ti uker. Jeg har vært innlagt to ganger for å få næring. Jeg vet mange har god effekt av akupunktur og postafen tbl. For meg hjalp ingen av delene, så det var noen tøffe uker, men en trøst kan være at det gav seg i uke 16. Nå må jeg bare bygge opp muskulaturen igjen. Det er løye kor fort en svinne henn... Lykke til!!!!

Back
Topp