Plages med tenner

Vand

Forumet er livet
Farsken ikke bare baby-styr det, men hun plages såååå med jekslene hun får nå! Gråter og styrer noe voldsomt om natten, er smågrinete og sier hun har vondt..................... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, men stakkars lita da[&o]

Flere som får flere jeksler?? [8|]

Uff. Det der er vi heldigvis ferdig med. Fikk ikke lov å pusse tenna i en laang periode. Hun bare skrek og hylte...[:(][:(]

Håper det går fort over!!![:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Uff. Det der er vi heldigvis ferdig med. Fikk ikke lov å pusse tenna i en laang periode. Hun bare skrek og hylte...[:(][:(]

men ferdig? Det er jo ennå en million tenner å få opp! [:'(]

ORIGINAL: Vand

For denne gangen mente jeg... Ho har fått 2 års jekslene. Er det ikke de siste melketennene de får??

ORIGINAL: Vand

For denne gangen mente jeg... Ho har fått 2 års jekslene. Er det ikke de siste melketennene de får??

Hihhihihi, måtte bare påpeke for å kverrulere i kveld[8D][8D][8D]

Har ingen aning!!!!!!!! Farsken, det må jo være fireårsjekslene som er på tur opp nå!!! Og det er melketenner det også mener jeg
tannlegen sa til Ine...........[8|]

Edit: tenker meg om nå og diskuterer høyt med meg selv:

Dette er den tredje jekselen på den ene siden........... hun har to på den andre.........................

Hva har deres unger? [8|]

*nesten så jeg går inn med lommelykta og sjekker[8D]*

OI... kan det være derfor hun går litt banans av og til med å pusse tenner [&:] *dumme mamma da..* [:o]

Stakkars, ikke noe godt å få jeksler vil jeg tro [X(]

ORIGINAL: KathMor

OI... kan det være derfor hun går litt banans av og til med å pusse tenner [&:] *dumme mamma da..* [:o]

Stakkars, ikke noe godt å få jeksler vil jeg tro [X(]

Ja, man vet aldri.............. Litt småtull, og plutselig er jo tanna oppe! [&:]

hun har en jeksel igjen. Vi har hatt problemer i maaaange uker med suttring og oppvåkninger om nattan. Har endelig gitt seg nå etter tre har trengt opp på likt.[&:]

Jeg la inn ett bilde for litt siden på ett svar til helenmamma, hvis noen klarer og søke opp. Der stod det rekkefølge på tenner og når de skulle komme.

Her var det plutselig poppa opp jeksler både oppe og nede.. Har ikke hørt noe klaging! [8|][:)] 
Får håpe E sine snart er oppe også.. [:)]

Back
Topp