Plages med kviser

Peepsi

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Har fått en del kviser nå og luer på om noen som vet om nå som funker for å bli kvitt de?

Her å! To på hvert inn og fire bittesmå langs nesen:P ingen råd!

Det er i startfasen og så roar det seg. Min erfaring i allefall :)

❤️Gutt februar 2014❤️

Jepp, hos meg har det også roet seg etter noen uker de to forrige gangene. Denne gangen går jeg nok en gang rundt som ei "kuleløype" i fjeset, Høh... (Var et av symptomene jeg kjente veldig godt igjen allerede fra ganske rett etter EL). Bare å holde ut en liten stund til. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har tidligere prøvd noe som heter grønn leire, som er helt fantastisk. Det er et naturmiddel som trekker ut bakterier og møkk, og det brukes faktisk på åpne sår også. Jeg synes det hjelper mot kviser. Bruker det som ansiktsmaske, eller legger bare litt der jeg har uren hud. Man får det på helsekosten:)

Jeg har vært plaget hele livet og gikk på isotretinoin i fjor for å bli kvitt det, MEN jeg var veldig plaget (så ut som jeg hadde vannkopper) i første svangerskap og det gikk ikke over før gutten var ute. Det er hormonellt, og i min erfaring så er alle vindunderproduktene en "waist of money". Hadde heller brukt penger på noe som kan dekke dersom det er plagsomt. En krem/dekkstift med et skjær av grønn demper det røde. Husk å vaske ansikt godt i SÅPEFRI (anbefaler cosmica sin) sminkefjerner, morgen og kveld. Dersom du må klemme på de så bruk to q-tip istedet for fingre. Jeg føler meg litt som en ekspert siden jeg har vært ekstremt plaget fra 13-14 års alderen til i fjor. Bare å spørre :)

Jeg har tidligere prøvd noe som heter grønn leire, som er helt fantastisk. Det er et naturmiddel som trekker ut bakterier og møkk, og det brukes faktisk på åpne sår også. Jeg synes det hjelper mot kviser. Bruker det som ansiktsmaske, eller legger bare litt der jeg har uren hud. Man får det på helsekosten:)
Da skal jeg dra innom helsekost idag å kjøpe :)

Det beste tips er å rense huden med et godt produkt morgen og kveld. Bruke en god fuktighetskrem daglig. Kan også anbefale å bruke en ansikt peeling 1-2 ganger uken.

Det beste tips er å rense huden med et godt produkt morgen og kveld. Bruke en god fuktighetskrem daglig. Kan også anbefale å bruke en ansikt peeling 1-2 ganger uken.
Gjør alle de tingene :) og har kuttet ned på sminke bruket og bruker id baremineral sminken, men fortsatt plaget :mad:

Kan anbefale deg å prøve md formulations, de er veldig bra produkter om man er plaget med kviser og urenhud. Har brukt de selv og er de beste produktene til urenhud. Jeg er selv hudpleier, så jeg vet at disse fungerer på de aller fleste de koster jo litt, men de selger de på blivakker.No til en grei pris

Kan anbefale deg å prøve md formulations, de er veldig bra produkter om man er plaget med kviser og urenhud. Har brukt de selv og er de beste produktene til urenhud. Jeg er selv hudpleier, så jeg vet at disse fungerer på de aller fleste de koster jo litt, men de selger de på blivakker.No til en grei pris
har md formulations rens og peeling, men ble bare plaget med mer kviser så jeg sluttet med den etter en uke.. Men innholder de ikke mye glykolsyre? fikk beskjed sist gang av en hundpleier og lege at jeg måtte hva forsiktig med slikt når man var gravid.. Men tenkte og se om de hadde noe mot kviser av declore :) Elsker declore så :)

Ja de inneholder litt av det ja. Man skal vel være litt forsiktig med tanke på hudfarge forskjellige. Evt kunne du ha prøvd dermalogica, de er også supre produktet. Decleor er også veldig bra, med personlig syns jeg produktene deres lukter litt for mye til tider

Ja de inneholder litt av det ja. Man skal vel være litt forsiktig med tanke på hudfarge forskjellige. Evt kunne du ha prøvd dermalogica, de er også supre produktet. Decleor er også veldig bra, med personlig syns jeg produktene deres lukter litt for mye til tider
syns de lukter godt :P takk for tips :D

Ja! fryktelig irriterende. Begge de to andre svangerskapene har jeg slitt med fet hud, normalt sett har jeg tørr hud vinterstid og sånn normal med kanskje 1 kvise på en mnd :p men gravid, da har jeg alltid 2-3 kviser.
Jeg bruker skrubbekrem i ansikt+hals hver gang jeg dusjer (1gang daglig) også bruker jeg leiremaske hver tirsdag, og en sånn rense maske (peel of mask) hver fredag :p og d gjør det litt bedre. Til vanlig bruker jeg bare leire eller rense maske annen hver uke. Men nå nei nå må det litt ekstra rensing til.

De hadde det ikke på noen av helsekost butikkene her :(

Back
Topp