Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åh jeg blir gærn snart !!Her å! To på hvert inn og fire bittesmå langs nesen ingen råd!
Får håpe detSniker fra mars det blir nok litt bedre når hormonene balanserer seg
12 Mars 2015 <3
Da skal jeg dra innom helsekost idag å kjøpeJeg har tidligere prøvd noe som heter grønn leire, som er helt fantastisk. Det er et naturmiddel som trekker ut bakterier og møkk, og det brukes faktisk på åpne sår også. Jeg synes det hjelper mot kviser. Bruker det som ansiktsmaske, eller legger bare litt der jeg har uren hud. Man får det på helsekosten
Gjør alle de tingene og har kuttet ned på sminke bruket og bruker id baremineral sminken, men fortsatt plagetDet beste tips er å rense huden med et godt produkt morgen og kveld. Bruke en god fuktighetskrem daglig. Kan også anbefale å bruke en ansikt peeling 1-2 ganger uken.
har md formulations rens og peeling, men ble bare plaget med mer kviser så jeg sluttet med den etter en uke.. Men innholder de ikke mye glykolsyre? fikk beskjed sist gang av en hundpleier og lege at jeg måtte hva forsiktig med slikt når man var gravid.. Men tenkte og se om de hadde noe mot kviser av declore Elsker declore såKan anbefale deg å prøve md formulations, de er veldig bra produkter om man er plaget med kviser og urenhud. Har brukt de selv og er de beste produktene til urenhud. Jeg er selv hudpleier, så jeg vet at disse fungerer på de aller fleste de koster jo litt, men de selger de på blivakker.No til en grei pris
syns de lukter godt takk for tipsJa de inneholder litt av det ja. Man skal vel være litt forsiktig med tanke på hudfarge forskjellige. Evt kunne du ha prøvd dermalogica, de er også supre produktet. Decleor er også veldig bra, med personlig syns jeg produktene deres lukter litt for mye til tider
De hadde det ikke på noen av helsekost butikkene herJeg har tidligere prøvd noe som heter grønn leire, som er helt fantastisk. Det er et naturmiddel som trekker ut bakterier og møkk, og det brukes faktisk på åpne sår også. Jeg synes det hjelper mot kviser. Bruker det som ansiktsmaske, eller legger bare litt der jeg har uren hud. Man får det på helsekosten