Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: maybr
Hei! er det noen som er plaget med kynnere? Jeg er blitt sykemeldt pga det. Har også fått veldig plagsomme bein,vondt under beina,det brenner.....
heisann. jeg har hatt noen kynnere men dem har itj vært så veldig plagsomme, har oxo vond i bena noen ganger, spesielt i leggene.
ORIGINAL: Irene29
[:D]
Er en del ganger om dagen jeg liksom må se på magen og bekreftet for meg selv at jeg begynner å bli veldig gravid nå ja. [8D]
ORIGINAL: Anita20
ORIGINAL: Irene29
Deilig å være gravid så lenge man kan fokusere på det. Nå må jeg motivere meg for legebesøket kl 1330... Gruer meg litt. Er så dårlig til å ordlegge meg bra nok til at han skal forstå hvordan arbeidssituasjonen er og at jeg ikke orker jobbe så mye.
bare si sånn det er. du kan jo ikke jobbe 100% fram til juni.
det er det ingen som krever. da hadde jeg byttet lege hvartfall.
ORIGINAL: Flori
ORIGINAL: Irene29Lykke til hos legen, går sikkert kjempefint. Er ikke heller så flink til å ordlegge meg, men jeg ordna sykemelding på telefonen.
Deilig å være gravid så lenge man kan fokusere på det. Nå må jeg motivere meg for legebesøket kl 1330... Gruer meg litt. Er så dårlig til å ordlegge meg bra nok til at han skal forstå hvordan arbeidssituasjonen er og at jeg ikke orker jobbe så mye.