plager

maybr

Blir kjent med forumet
Hei! er det noen som er plaget med kynnere? Jeg er blitt sykemeldt pga det. Har også fått veldig plagsomme bein,vondt under beina,det brenner.....

Kynnerne har kommet de siste ukene hos meg også, men dette merker jeg bare som at magen blir steinhard en 20 sek ca. Ikke noen plager rundt dette til nå. Bare korsryggen som sliter meg i to av og til.. [8|]

Høres ikke så godt ut med plagsomme bein. Håper det blir bedre.

ORIGINAL: Anita20

tror ikke jeg har hatt det jeg. kjenner magen spenner seg, men tror det er den lille som snur seg. for kynnere skal vel gjøre vondt?!

Mine gjør ikke vondt.. [8|]

Nei, jeg lurer meg grønn på hva kynnere egentlig er. Vet at det er vanlig å få mot slutten av svangerskapet, men kan ikke huske å ha hatt noe som minner om det (ennå)... Skrev akkurat et innlegg om hvor problemfritt og greit alt har gått så langt for min del. Og håper det fortsetter slik! Og at det bedrer seg for alle dere som har ulike plager som tar litt glansen fra alt det fantastiske som skjer. Lykke til!

Les inne på Babyverden om Kynnere Babymama så finner du fort ut hva det er.......
Har kynnere jeg også, og merker de kommer oftere og oftere jo mer jeg anstrenger meg.
Men de gjør ikke vondt, men det ligger som et "stramt belte" over magen. Mest ubehagelig.

mine er ganske plagsomme....magen strammer seg skikkelig og det kan gjøre litt vondt av og til. de kommer mest når jeg blir anstrengt eller bekymret..

ser du omrisset av hodet og kroppen av gutten din........????
Så gøy!

Hihi.. kan ikke ha vært mye overfødig fett på din kropp Anita. Hadde vært morro å sett når han beveger seg![:D]
Ligger om kvelden og stirrer på magen min jeg også, men fremdeles ikke så mye. Men utrolig hvor mye han beveger seg på en dag..
Litt stille i dag da, men jeg stresser kanskje litt. [8|]

Jeg har tynn beinstruktur jeg, men ellers veldig normal. Alltid hatt litt mage og lår. [;)]
Like moro å se magen min forfra i disse dager.. ser ut som jeg har spist en treningsball!!

Ja, magen min er også så forskjellig forfra og fra siden.
Forfra ser den skikkelig gravid og stor ut, men fra siden er det såvidt den stikker ut i en liten bue.

ORIGINAL: maybr

Hei! er det noen som er plaget med kynnere? Jeg er blitt sykemeldt pga det. Har også fått veldig plagsomme bein,vondt under beina,det brenner.....
heisann. jeg har hatt noen kynnere men dem har itj vært så veldig plagsomme, har oxo vond i bena noen ganger, spesielt i leggene.

Alltid bare følt meg som alle andre før jeg, men mange som bemerket at jeg er jo såååå tynn!
Det gjør de ikke lengre...hihi

For to uker siden var det en kompis av sambo som sa; Irene, nå SER du gravid ut. Måtte le litt av den.[:D]

Er en del ganger om dagen jeg liksom må se på magen og bekreftet for meg selv at jeg begynner å bli veldig gravid nå ja. [8D]

ORIGINAL: Irene29

[:D]

Er en del ganger om dagen jeg liksom må se på magen og bekreftet for meg selv at jeg begynner å bli veldig gravid nå ja. [8D]

Gjør det samme jeg også, må te en titt i speilet ett par ganger om dagen for å se på magen.
Blir mer og mer stolt over den jo større den blir og når folk bemerker "at nå begynner vi å se antydning til mage ja" så stikker jeg nesen litt mer i sky...hehe

Deilig å være gravid så lenge man kan fokusere på det. Nå må jeg motivere meg for legebesøket kl 1330... Gruer meg litt. Er så dårlig til å ordlegge meg bra nok til at han skal forstå hvordan arbeidssituasjonen er og at jeg ikke orker jobbe så mye.

ORIGINAL: Anita20

Deilig å være gravid så lenge man kan fokusere på det. Nå må jeg motivere meg for legebesøket kl 1330... Gruer meg litt. Er så dårlig til å ordlegge meg bra nok til at han skal forstå hvordan arbeidssituasjonen er og at jeg ikke orker jobbe så mye.

bare si sånn det er. du kan jo ikke jobbe 100% fram til juni.
det er det ingen som krever. da hadde jeg byttet lege hvartfall.

Jeg kommer til å si at jeg ikke makter mer.. Skal vel ha et liv etter kl 16 om hverdagene også? I det minste klare å få med posten inn.. det gjorde jeg ikke i går. Kom inn i stua kl 1600.. Kl 1605 sov jeg på sofaen. Våkna 1635 og skjønte ingenting.
Får vel utbasunere og si at jeg må få nedtrappet arbeidsdagene litt. Men har ike peiling på hvordan det skal passe med jobben min.. Har jo INGEN dialog med sjefen. Helt håpløst.

ORIGINAL: Flori

Lykke til hos legen, går sikkert kjempefint. Er ikke heller så flink til å ordlegge meg, men jeg ordna sykemelding på telefonen.

Takk for det. [:D]
Skal ihvertfall få sagt noe. Fått bytta fastlege også nå, så jeg slipper dra til Molde hver gang jeg skal sjekkes.
Bruker en privatklinikk i Molde så lenge jeg jobber her...

Back
Topp