Plager

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Er det noen som har fått noen plager enda? Lukter man ikke tåler? Lukter man MÅ ha? Smaker man må ha/ikke må ha?

Jeg fikk plutselig lyst på Kapteinen kjeks i kveld, og heldigvis hadde jeg en nabo som hadde det :P (butikken stengt, sambo på fest og jeg hjemme med førstemann)

Og jeg har kjørt forbi nylagt asfalt, og da brakk jeg meg.

Grilla kylling, den er jeg litt lei. Brekker meg av det også.. Og det er veldig kjedelig, siden jeg jobber i en butikk med ferskvare, hvor vi selger grilla kylling... hehe :P

Kundene liker nok ikke at jeg brekker meg av lunsjen deres :P

Hahaha, nei det gjør de nok ikke ;P Men det kan jo hende hvis de oppdager deg at de legger to og to sammen *ler*

Jeg har ikke opplevd noen endring med luktesansen enda, lurer veeeldig på hvordan det oppleves... Kanskje det kommer litt senere..? Aner ingenting jeg, hehe.

Men vi får håper det går over hos deg snart da ;) Lykke til videre!

Jeg er blitt enda gladere i skive med smør og kylling pållegg   Men utenom d så er d ikke noe spesielt enda. Har spist knekkebrød i stede for brød d siste året, men nå etter jeg ble kvalm så klarer jeg ikke tanken på knekkebrød....   Håper lysten kommer tilbake etterhvert....

Jeg kjenner ingenting jeg. Har bare ømme pupper-thats it! Er 6+3 idag og er redd det er noe galt.. Men jeg får vel kanskje bare være glad til at jeg er frisk som en fisk. Hadde det vært noe galt, ville jeg vel ha merket det på noe vis?

Det hadde du nok. Men hvis du er redd for at det er noe galt, så har du mulighet til å bestille en tidlig ultralyd, så kanskje det kan roe deg ned litt?

Her har jeg begynt å reagere litt på lukter... Jeg klarer bare ikke karamell lukt! Fy så kvalm eg blir av det! hehe. Og kaviar er grusomt! (var fælt før og men ikke så gale.. hehehe)
Prøvde å drikke sitron brus tidligere i kveld, smakte som syre =P haha. Og min yndlingsyoghurt som er vanilje holder eg på å spy av.
Utrolig  morsomt og merkelig hvordan sansene forandrer seg når man blir gravid!

Fy såååå kvalm var jeg ikke med første mann... Dette er nytt for meg hehe
Reagerer på det meste. luktesansen er forsterket seg kraftig kan mann si.
Fått dilla på pink lady epler. da holder jeg kvalmen borte litt og kartnerens gulreøtter føles søte og gode! hahaha godt jeg fyser på sunne ting når en er kvalm da så får en se hva som evt. skjer i 2 trimester hehe Er også mye trøtt og sliten,. Merker godt vi har en på 20 mnd her hjemme!

her er det ømme pupper, kvalm om mårningen!!
Ete kiwi og grønne suuuuure epler hver dag-- mmm =D

Null plaga å null svangerskapssymptoma her i gårn,litt kjedeli egentlig,men sånn har kvart svangerskap vorre,null plaga :)

Tuppeline skrev:
Null plaga å null svangerskapssymptoma her i gårn,litt kjedeli egentlig,men sånn har kvart svangerskap vorre,null plaga :)

Da er du skapt for å være en babymaskin 

Jeg er 5+6 i dag, og har i helgen vært veldig bekymret for at jeg ikke lenger var gravid, da jeg ikke kjente noe ømhet i puppene lenger. Men i går kom det heldigvis tilbake, så nå er jeg roligere igjen.
Ellers er jeg bare stuptrøtt, helst sånn i 17-20 tiden, så våkner jeg skikkelig til liv og har problemer med å sove igjen til kvelden :)
Kjenner at blodpumpa også er mer aktiv enn ellers. Får lett høy puls og merker at jeg tidvis blir litt svimmel. Spiser sunt og bra, og får i meg frukt/bær hver dag. Tar også folat og kosttilskudd.
Har ikke hatt noe andre "plager"enn dette, men i dag smakte plutelig  såpe... Noen som kjenner igjen dette? Prøvde å spise en yoghurt på bussen i dag, og den smakte rett og slett bare kvalmt. (Den var IKKE gått ut på dato)... veldig sprøtt alt som skjer med oss nå om dagen! Men spennende!

Lykke til videre, alle dere :)

Ros1 skrev:

Tuppeline skrev:

Da er du skapt for å være en babymaskin 

Hehehe,hu sa d jordmora å legen min å :) D her blir 3 babyn på 3 år,så føle mæ som ei babymaskin ;)))

Ikke noe slikt enda. Men så jeg er veldig tidlig enda også.

Back
Topp