Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker meg inn her jeg - jeg slet med CTS under svangerskapet, nå 1 uke etter fødselen føles det nesten verre, føler nesten jeg mister følelsene i fingerne pga at det er så nummen. Både hender og føtter er hoven og nummenhadde litt ødem i slutten av svangeskapet, og trodde dette ville forsvinne etter fødselen, men neida.. Kroppen er like hoven - og vet ikke om det skyldes den hete varmen i Oslo nå el ikke...
Har vært i kontakt med jordmor om dette, fordi jeg vet man må opereres dersom det ikke blir bedre...
Men fikk beskjed at dette er vanlig etter fødselen og at jeg skulle vente litt å se an om det ble bedre...
Noen med erfaring? Om det forsvinner etterhvert etter fødselen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Huff, CTS er ikke behagelig. Jeg har i tillegg til at fingrene dovner bort om natten, veldig vondt når jeg bøyer håndleddene. Fingrene føles like oppblåst ut som tyske bratwurst. Tror det er vannet som gir smertene jeg har i fingerleddene også. Måtte alt vann i kroppen forsvinne minuttet etter fødselen!!Takk for alle svarlegen skulle ringe meg igår, venter fortsatt..
"Spasmene" er fortsatt like ille. Det som er forandret er at jeg dovnet vekk i de resterende fingrene i går og jeg har smerter i håndleddene ved belastning/ bøy. Så det begynner å ligne på CTS nå i alle fall :-/
Sent from my iPhone using Tapatalk