Plagene tilbake

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Andre som har fått tilbake kvalmen og trøttheten eller? Blææææhhh

Skikkelig kjedelig :( vondt i kroppen også... Klaaaage ;)

Er begynt å bli "tung i kroppen" - føler meg iallfall slik- selv om vekta ikke si så mye tyngre. Liksom tungt å gjøre ting.. Hadde det slik i starten også..

Trøtt å kvalm har jeg vært hele tiden :P værst var nå i 2 timesatser med trøttheten kunne seriøst sovet flere døgn i strekk ;)

Er begynt å bli "tung i kroppen" - føler meg iallfall slik- selv om vekta ikke si så mye tyngre. Liksom tungt å gjøre ting.. Hadde det slik i starten også..
Det føler jeg å .. snart stikker navlen min også utover :P og jeg syntes det er tungt og puste.. ikke vant til å bære rundt på en så stor baby som presser alle organene oppover tenk at faktisk babyene skal bli 2kg tyngre ca O.o

Trøtt om kveldingene :P

Det føler jeg å .. snart stikker navlen min også utover :P og jeg syntes det er tungt og puste.. ikke vant til å bære rundt på en så stor baby som presser alle organene oppover tenk at faktisk babyene skal bli 2kg tyngre ca O.o
Hihi føler det samme med navlen min :) Og merker på pusten også, press på lungene.. Ja, regner med denne legger iallfall på seg min 2.5 kg til (i forhold til hva de andre to veide) Sukk, når det allerede er slik nå... Hvordan blir det om 10 uker når terminen er nær :0

Trøttheten har heldigvis ikke kommet tilbake enda :) Men jeg har begynt og kaste opp hver dag fra kl. 16/17 til jeg legger meg, litt kjedelig! :P Også er det jo kun frokost og lunsj jeg får i meg.

UFF, ja det er ikke lett mot slutten nei! Blir nesten litt tussete!

Jeg har og blitt mer sliten nå. Ble sykemeldt i dag pga det og at blodtrykket begynner å stige.

Trøtt og sliten, småkvalm i perioder og begynner å kjenne bekkenet protestere litt. Men blodtrykk og vekt er fin, og så lenge jeg tar ting litt med ro er det meste overkommelig.

"Godt" å se at jeg ikke er den eneste som har mistet energi. Føler meg helt tappet for krefter og finner få behagelige stillinger. Føler meg blytung og navelen, som ble nevnt tidligere, poppet ut forrige uke. Jeg føler at jeg sprenger :eek:

Og der kom det jommen meg ett strekkmerke til...naaaais ;)

Trøtt ja, men kvalm nei. Men har fått så mye annet fint som halsbrann, forstoppelse og bekkenløsning.

Back
Topp