Andre som har fått tilbake kvalmen og trøttheten eller? Blææææhhh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer nesten ikke å holde meg våken etter kl 15 om dagene:/Andre som har fått tilbake kvalmen og trøttheten eller? Blææææhhh
Det føler jeg å .. snart stikker navlen min også utover og jeg syntes det er tungt og puste.. ikke vant til å bære rundt på en så stor baby som presser alle organene oppover tenk at faktisk babyene skal bli 2kg tyngre caEr begynt å bli "tung i kroppen" - føler meg iallfall slik- selv om vekta ikke si så mye tyngre. Liksom tungt å gjøre ting.. Hadde det slik i starten også..
Hihi føler det samme med navlen min Og merker på pusten også, press på lungene.. Ja, regner med denne legger iallfall på seg min 2.5 kg til (i forhold til hva de andre to veide) Sukk, når det allerede er slik nå... Hvordan blir det om 10 uker når terminen er nær :0Det føler jeg å .. snart stikker navlen min også utover og jeg syntes det er tungt og puste.. ikke vant til å bære rundt på en så stor baby som presser alle organene oppover tenk at faktisk babyene skal bli 2kg tyngre ca