Plagene tilbake

AnnePanne

Betatt av forumet
*MIA*
Fleire som opplever symptomer og plager dukker opp igjen no mot slutten? Di siste dagene har den mårenkvalmen komt tilbake, trøtt og sliten hele dagen, hormonene tar heilt av og i tillegg er alt bare tungt, føles som 1.trimester om igjen bare med en stoooor mage :p

Jepp.. Blir verre og verre for hver dag. Kvalme, oppkast, svimmelhet, ekstrem tretthet, osv er tilbake. I tillegg har jeg plager som følger med det å være på slutten :P Begynnner å bli lei nå ja :P

Amen!! Er dårlig som bare det :/ 37 uker i morgen, så han kan bare melde sin ankomst etter det!!! Er forferdelig lei av å vere kvalm og svimmel!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Her og! Kvalme og er trøtt og sliten hele tiden...

Sent from my iPhone using BV Forum

Kraftløs i hele kroppen med hormoner utav en annen verden, luktesansen, og irritasjonen er tilbake sammen med kvalme på nettene, 100 ganger opp for å tisse og slutten på svangerskapet plagene i tillegg.. føler meg som verdens værste kjæreste og som menneske føler jeg ikke jeg fungerer i det hele tatt... alt jeg gjør er å ligge på sofaen som en annen slyngplante å okker å oier meg hehe... skikkelig dårlig egenskap men nå synes jeg ganske synd i meg selv :p er blitt KJEMPESVÆR og lagt på meg over 21 kg på en liten kropp på 155 cm.. føler meg hverken sexy eller som jeg burde vises frem for offentligheten før etter fødsel og x antall kilo av hehe

All sympati til oss framøve, gud så deilig da skal bli å ver i mål <3 Er ikkje lett å ikkje legga på seg når ein ligge for da meste når kroppen ikkje klare stort anna, så håpe på ein super motivasjon etterpå med sunn mat og masse turgåing ;) Håpe formen blir bedre snart så ventitio blir ein del bedre!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Yess her går formen nedover ja. Kvalm har jeg jo vært hele tiden, men det har absolutt blitt verre nå i det siste.
Og sleng på slitenhet, ryggvondt, hormoner, kynnere, å stå opp 4000 ganger om natta å tisse ++++
Skal visst ikke være lett!
Men ikke så lenge igjen da! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Trøtt og sliten pga lite søvn. Må prøve noe nytt mot halsbrannen for nå funker ikke link tyggis engang :p Magen er fryktelig stram og hard pga mye kynnere, stor frøken og godt med vann. Gleder meg til hun er ute og kroppen blir sånn passe min egen igjen.

Har lyst til å tigge meg til å bli satt i gang til uken.. Tror jeg skal ringe fødepol og høre om det er mulig. Har hvertfall et tilbud om det.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Back
Topp