Pjusk baby!

Vixen

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Maiblomstene 2017
Har en liten kar som snørrer og hoster. På natta ligger han mye våken og kaver uten å finne en god liggestilling. Har pågått 4-5 dager, men han har heldigvis ikke hatt feber og virker forholdsvis opplagt. Føler vi har prøvd det meste med saltvannsspray og nesesuger, hevet rygg, kjøpte Otrivin for baby som hjalp litt, men skal bare brukes i max 5 dager. Høres ut som en traktor til tider når han sover, og han våkner jo selv av lydene han lager. Vet de ikke skal sove på siden, men virker som eneste stilling han får god luftpassasje. Har latt han sove litt på siden på dagen under tilsyn. Føler meg så hjelpeløs! Noen som har noen gode tips til forkjøla mini?

Min sovner kun hvis han får ligge på siden, så ruller jeg ham tilbake når han sover godt.
Har ingen tips utover det de anbefalte på hs, med mm i nesen (har funket greit hittil)

Men var noen som tipset om denne tidligere - har ikke prøvd selv, men vurderer det siden han liker å ligge på siden

Vedlegg

• 1456809972844.jpg
    1456809972844.jpg
    50,1 KB · Visninger: 33
Min sovner bare hvis han får ligge på siden, jeg bare passer på at armer og bein er posisjonert sånn at han ruller tilbake på ryggen når han har sovnet tungt. Nå har han jo begynt å rulle selv til side så da får jeg ikke gjort så mye med det.

Da min lille var syk og pottetett var det ingenting som funket ordentlig, og vi hadde 2 netter hvor vi satt og sov.. Så ut som en statue og kroppen var stiv som en dagen etter, men da fikk han sove...

Suger du godt nok ut av nesen? Jeg har funnet ut at du må virkelig suge skikkelig hardt inn og bevege på den delen som er i nesen. Da kommer det skikkelig mye ut.
Høres jo ut som at dere ikke får ordentlig tømt nesen hans.

Har du prøvd saltvannsdråper? Vi har dryppet endel og da har hun fått renset opp. Qtips for babyer hjelper også synes jeg.

Suger du godt nok ut av nesen? Jeg har funnet ut at du må virkelig suge skikkelig hardt inn og bevege på den delen som er i nesen. Da kommer det skikkelig mye ut.
Høres jo ut som at dere ikke får ordentlig tømt nesen hans.
Det er akkurat der vi ikke får gjort! Har både sprayet med spray og brukt dråper før vi suger. Men mye mulig vi ikke suger hardt nok! Skal forsøke å bruke mer kraft. Høres ut som det ligger veldig langt bak så kanskje ikke så rart vi sliter med å få det opp.

Back
Topp