Pjuk

Juliette

Forumet er livet
I går prøvde bf å ringe meg. Vi har ikke hatt kontakt på lang tid nå. Jeg tok ikke tlf, da sendte han en melding:

"Hi Angel (kallenavnet han brukte på meg før[:'(]). Riktig god jul til deg. Jeg savner å høre stemmen din. Hvordan har du det?"

Ikke et ord om sønnen vår...

Det jeg da lurer på, er hva som feiler menn som sender fine meldinger til mammaen, som evt. prøver å få tilbake mammaen osv., men som gir totalt faen i det felles barnet (null interesse, null samvær)? Er det slik at de da ser for seg et forhold hvor barnet ikke eksisterer, eller hva? Har hørt om flere slike tilfeller, hvor extypen (som da også er bf) prøver å vinne tilbake moren til barnet, men som kun kjaser om dama, aldri et ord om barnet

Patetisk.

Dagens (nattas) utblåsning....

Min erfaring er at mange menn setter dama, kona, samboeren hva det måtte være over barn....mens vi mammaer prioriterer barna først...så kan være det som gjør at han oppfører seg sånn..vet egentlig ikke, bare en tanke.

blæææ[&o] hii[:)] vet ikke hva jeg skal si jeg[:)]

ORIGINAL: løve78

Min erfaring er at mange menn setter dama, kona, samboeren hva det måtte være over barn....mens vi mammaer prioriterer barna først...så kan være det som gjør at han oppfører seg sånn..vet egentlig ikke, bare en tanke.

Og denne dama, kona, samboeren hva det måtte være vil ha en slik mann?

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

blæææ[&o] hii[:)] vet ikke hva jeg skal si jeg[:)]

hihi[:)] 
er ingenting å si, jeg bare spyr ut litt gugge

Fint bilde av deg, forresten. *smisk*[:)]

Pjuk indeed [&:] Hadde BF her så mykje som insinuert noko i den retningen hadde eg postivly barfed all over my self..[:'(] Nokon menneske har berre så utrulig lav sosial intelegens at det er vanskelig å forstå korleis dei i det heile tatt klarar seg i dagleglivet..[8|]

Ja, det er jo sånt man forbinder med veldig uintelligente mennesker. Det rare er at jeg anså han som intelligent da vi var sammen. Men så har han plutselig blitt så ufattelig uintelligent på veldig kort tid. Han er ugjenkjennelig. Men nok om det.

"Hurra, jeg tar deg tilbake! Jeg skal bare gjemme noen i en skuff først, så kan du komme."
?[8|]

Back
Topp