Pizzatryne :(

Her har jeg sakset inn fra lommelegen.no

Disse preparatene kan du bruke mens du er gravid:
1. Klindamycin (Dalacin) liniment
2. Benzoylperoxid (Basiron, Brevoxyl og Panoxyl) (fåes uten resept)
3. Azelainsyre (Skinoren, Finacea)
4. Erythromycin (Ery-Max og Abboticin)[/SIZE]

Var på apoteket nå å hørte :-) de anbefalet basiron de også, og sa at det var det eneste reseptfritt som var helt trygt for gravide.. så da har jeg skffet meg, og skal hjem og prøve ;-) hehe..

De anbefalte å rense hver morgen, samt å bruke kremen over etterpå. Evt om det var noen som var ekstra plagsomme, så kunne jeg smøre tykt med krem på og ha over natta ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var på apoteket nå å hørte :) de anbefalet basiron de også, og sa at det var det eneste reseptfritt som var helt trygt for gravide.. så da har jeg skffet meg, og skal hjem og prøve ;-) hehe..

De anbefalte å rense hver morgen, samt å bruke kremen over etterpå. Evt om det var noen som var ekstra plagsomme, så kunne jeg smøre tykt med krem på og ha over natta ;-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jepp!

Håper den hjelper deg like mye som den hjelper meg :) Det svir litt i begynnelsen. Det gjorde det til meg iallfall :)

På the body shop har de en serie med tea trea olje i seg som skal renae huden. Det er bla en krem der man tar på som gjør at kvisene i det minste ikke "sprer seg" og sånn at huden er ren og kvisene forsvinner så fort de kan forsvinne.
Jeg har brukt den før og er veldig fornøyd.

Back
Topp