Pizza

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hva liker su best på hjemmelaget pizza? :)

Her i huset lager jeg fyll av stekt kjøttdeig, mais, tomatpure, litt vann, finhakket løk, piffi, salt, pepper, oregano :)

Å så må vi ha på peperoni og små kjøttboller :)
Å masse ost :p :D :D

Lager av pizzamel, en eller annen tomatsaus, kjøttdeig, løk, muligens sopp, pepperoni, gjerne jalapenos eller noe annet sterkt, pizzakrydder og jarlsbergost. Elsker pepperoni på pizza :) særlig når jeg er gravid :p

Kommer ann på pizza bunnen, vanlig bunn: kjøttdeig, løk, sopp, ost, Idun sin pizza saus på glass må på så er det hva vi har, bacon, mais, røktekjøtt pølser
Italiensk pizza bunn: litt saus, ost, biff i strimler eller skinke eller kylling, løk. Gjerne spinat på italiensk pizza :)

Pizzasaus/tomatpure, litt gulløk, litt rød paprika, hvitløkskjøttboller ,pepperoni og masse ost:D

Det er favoritten er i hus;) Men vi varierer. Noen ganger kylling på. Reker, skinke etc.

Pizza med biff, pepperoni, kjøttboller(de små), løk og paprika er favoritten her i hus :)
Ellers så har vi karbonadedeig og pepperoni på.

Lager bunn med fibermel, hvetemel og litt grovt mel, tomatsausen lager jeg selv den å ;)

Glad vi skal ha pizza i kveld, for nå ble jeg sulten :D

Åååhh, nå fikk jeg lyst på pizza :D standard her i huset er pepperoni, skinke og 4 oster. Min favoritt med tynn bunn er spekeskinke, parmesan, rødløk og ruccola :) :)

Får mye skryt for min pizza.:)

Salsasaus (sånn klemmeflaske) på bunnen
Stekt kjøttdeig
Pepperoni
Stekt champignon
Ost
Peppes rømmedressing

Så ble det pizza her og i dag:P sjelden vi har det siden ikke guttungen har vært begeistra, men i dag storspiste han virkelig:D
Ble enkelt i dag med tomatsaus i bunn, løk, skinke, champinion på halve og ost på toppen. Selvlaget bunn for en gangs skyld, som ikke hevet ordentlig som vanlig:P

Varierer veldig. Mannen foretrekker tykk bunn, så da blir det ofte tomatsaus, løk, kjøttdeig og masse ost.
Med tynn bunn liker jeg tomatbase og forskjellige oster :)

Tomatpure, hvitløksmarinert kylling, løk, paprika, skinke, pepperoni, ost og tomat :)

Elsker pepperoni på pizza :) særlig når jeg er gravid :p

Jeg også! Pepperoni, paprika og mozzarella. :Heartblue Gjerne hver uke!

Vanligvis varierer vi mye. Svarte oliven, purre, tomat, rødløk, spinat, artisjokkhjerter, feta, blåmuggost, reker, kylling- eller biffstrimler...

Jeg lager som regel denne :)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1437504412.029028.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1437504412.029028.jpg
    75,5 KB · Visninger: 15
Skinke, kjøttdeig, mais, ananas, masse ost:) pleier å kjøpe peppes ferdig pizzasaus:)

Back
Topp