Pixmania.com

Trekløveret <3

Forumet er livet
Noen som har bestilt derifra??

Hvor lang tid gikk det før varene kom? Er de i norge liksom (ser det er maaange land en kan velge mellom), men tenker på lager, sender de fra norge?[8|]
Og når ble pengene trekt??

Fikk sendingsbekreftelse torsdag, men pengene er ikke trekt og den pakkenummer link saken skjønner jeg døyten av... (kommer ikke inn på posten.no, men en pannordic.com?!)

Har handlet fra pixmania ja. Varene sendes fra Frankriket, og tok laaaang tid før jeg mottok varen. (ca 2,5 uke) Sparte mye penger når jeg handlet hos den nettbutikken vs andre nettbutikker, så leveringstiden hadde ikke så mye å si.

Husker ikke når pengene ble trekt fra konto.

tror det har gått ca en uke når jeg har brukt di. er veldig fornøyd.

tok ganske så lang tid, og mye tull, men jeg fikk det, jeg glemte og søke om "byrået" før jeg bestilte, søk du snuppa, er bare en HAUG med dårlige erfaringer, vil kalle dem et useriøst firma som skulle vært nedlagt[:'(]

ORIGINAL: *Xc1t3*

tok ganske så lang tid, og mye tull, men jeg fikk det, jeg glemte og søke om "byrået" før jeg bestilte, søk du snuppa, er bare en HAUG med dårlige erfaringer, vil kalle dem et useriøst firma som skulle vært nedlagt[:'(]

"Byrådet"..??
Hmm...dette virket jo ikke noe bra da...[&o] Kan du fortelle mer om dine dårlige erfaringer?[8|]

Jeg har handlet derfra og er veldig fornøyd. Pengene ble trekt ganske kjapt etter bestilling, og varene var her etter ca en uke...

Dårlige brukeranmeldelser gjelder som oftest reklamasjon, og det har jeg ikke prøvd[;)]

Hadde aldri bestilt noe derfra, rett og slett pga rævva kundeservice. Selve handelen kan gå helt fint den, men får du problemer med noe av det du har kjøpt, vel da får du problemer. [:'(]

Har bestillt en gang derfra,og aldri mer... Vi bestillte en tv, og det gikk laaang tid før vi fikk den. Også gikk tvn i stykker og det var et mareritt å ordne opp i!!! Måtte betale for returen til Frankrike selv om det var "garanti". Og måtte kjøre to timer for å hente pakken når den kom igjen,fordi vi ikke bodde i byen, så da kunne de ikke levere på døren! Tilsammen brukte vi hvertfall 2000 på dritten! Så vi er skikkelig misfornøyde! ...

Back
Topp