pixie`s vei mot lite nurk

 
Dagens temperatur, begynner ny syklus med forhåpentligvis fast tidspunkt 05.45
Da skulle jeg rekke det de dagene jeg jobber og[:)][:D]
Har også byttet tempested til vaginal måling, så får vi se om det ikke blir lettere å tolke skjema/kurver etterhvert[;)]

Dagens temperatur: 36,13
 
Dagens temp: 36,30
Håper tr snart skal være over, vært her lenge nok nå![:D]
 
Temping i dag på samme tid som alltid[:)]
Synes jeg er flink som klarer å få til det, jeg var ikke akkurat kjent for å være så veldig struktusrert.. mer surrete[8D]
Dagens temp var hvertfall 36,13 så her ligger det ganske stabilt syns jeg[:D]
 
Her har det ikke blitt oppdatert på et par dager nai[:-]
Har ikke blitt tempet på et par dager heller, klarte å dra bort et par dager, og ikke ha med termometer[:'(]
Men var tilbake igjen i går og fortsetter temping nå[:)]

Dagens temp: 36,04[;)]
 
Dagens temp: 36,30
Pussig at den er så høy før EL synes jeg, men hva vet vel jeg om temping da[:D][8D]
Knerten sov helt til 9 i dag (eller 8 da om vi skal regne etter stilling av klokka)
Synes uansett det var deilig å få sove den ekstra timen på morran i dag.[:)]
 
Dagens temp. 36,51
Rolig dag, er i det nostalgiske hjørnet, DEILIG![:)]
 
Dagens temp: 36,53
Bare kjapt innom før jobb nå, skal snart klappe sammen pcn, kle på oss og dra i barnehagen![:)]
 
Dagens temp: 36,21
Tempen synker igjen, om den hopper lengre ned vil jeg tro eggløsning er rett rundt hjørnet[:)]
På tide å begynne eltesting da kanskje ja[:D] tar første test i kveld[:)]
 
Dagens temp kan ikke regnes med da knerten var våken i 3tiden i natt, måtte selvfølgelig opp da og fikk ikke sovet tre timer sammenhengende før tempingen.. Når tempen sier 36,60 tror jeg den har blitt påvirket av det ja..
Negativ el-test i går, snart på tide med ny test nå[:)]
 
Kan ikke regne med dagens temp heller, for nok en natt har knerten vært våken[>:]
Tempet i ørska en gang i 3tiden, ser nå at tempen var 36,21.
Og knerten var oppe halv6 i morres... HURRAAAA![:-]
 
Endelig en temp jeg kan regne med!!
Det betyr ikke at knerten min sov natta gjennom nei! ååånei!![>:]
Han var bare våken mye tidligere i natt, halv1[:@][:'(][:@]
Fader nå må han snart bli ferdig med det som plager han om natta, normale 2åringer sover natta gjennom tenk!![>:]

Åja, dagens temp: 36,42
 
Dagens temp: 36,58
 
Hei hei er bare innom dagboka di og snoker... du får ha lykke til videre med temping osv også får vi håpe syklusene dine slutter og være på tyttebær tur[8D]  hehe klem
 
ORIGINAL: GledeSprederen

Hei hei er bare innom dagboka di og snoker... du får ha lykke til videre med temping osv også får vi håpe syklusene dine slutter og være på tyttebær tur[8D]  hehe klem

Så søt du er![:)] Takk takk og klem tilbake![:)]
 
Dagens temp var igjen ganske høy synes jeg: 36,68..
Ble ikke tempet i går pga knerten..som bare ikke sover natta gjennom...
 
Dagens temp: 36,36
Ikke mye konstant temperatur her i gården akkurat[8|]
Trøtt som bare pokkern i dag, blir vel en lang dag dette[:-]
 
Dagens temp: 37,02
Lurer på om kanskje influensavaksinen i går kan ha gjort noe med temperaturen i dag jeg[8|]
 
Dagens temp: 36,34
 
Dagens temp har i det minste ikke steget enda, så ikke sluppet egget riktig enda[:)] Håper sååå egget venter til i morgen og at El-testen fortsetter å være veldig positiv i ettermiddag!!!
Pliiiiiis pliiiis plis plis pliiiiiiis??[:)]
 
Back
Topp