Pitte liten

Jadda26

Elsker forumet
var på ul på kk pga jeg kjente ikke liv.. alt var bra med henne og jeg fikk mye igjen for det tapte for å si mildt.. Men det de fant ut var at hun blir ganske liten.. Hun ligger akkuratt på fare linjen.. Hun er nå pr idag bare 2200gr.. og det var vist lite. Ligger på symfysen helt nede akkuratt på den grønne linjen. Men så lenge hun legger på seg litt og litt nå så går det bra.... Begynner å nærme meg bekymret for å si det mildt...[8|]

ja vet det står det der.. men etter legene å si skulle hun vært 200gr mer.. men så lenge hun holder seg på den grønne linjen så går alt bra.. så må inn å sjekke meg endel ganger..

De vokser jo ujevnt denne tiden her, så kan jo hende hun plutselig bare eser ut [:)] Krysser fingrene for at det skal gå bra [:)]

Spis godt og kos deg denne siste tiden[;)]
Skjønner kjempe godt at du er bekymret, men sålenge hun har vokst noenlunde jevnt, og legene vil passe godt på, er du jo veldig trygg[:)]
Krysser fingerene for at hun legger mye på seg nå på slutten!!

Det beste du kan gjøre er vel bare å slappe av og sove mest mulig på venstre side om natten[:D][;)]

Krysser fingrene for masse vekst framover! men det er sikkert sånn at de legger på seg ujevnt da...

Jeg har gått til vekskontroll i svangerskapet, pga hun var lita men enkelte barn skal være små noen skal være store. det trenger ikke å være noe galt med dem.

Krysser fingrene for at hun vokser jevnt og trutt framover ...Den siste tiden kan de jo faktisk legge på seg over 200 gram i uka så det går nok bra ![;)]

ORIGINAL: Pivi

Krysser fingrene for masse vekst framover! men det er sikkert sånn at de legger på seg ujevnt da...

Signerer[;)] Det går nok bra skal du se[;)]

ORIGINAL: Sommersmil

Jeg har gått til vekskontroll i svangerskapet, pga hun var lita men enkelte barn skal være små noen skal være store. det trenger ikke å være noe galt med dem.

Det er helt rett..

gutten min har vert liten hele livet sitt han - men frisk og fin likevel[:D] 
Var 8010g på ettårskontroll, og da var minstevekt for gutter 8500g[;)][8D]
(for Jenter 8000g, så DET klarte han jo, da)

Han følger utviklingen til de andre på sin alder helt fint. (bortsett fra at han var treg med tenner, noe som bare er positivt[;)][:D])

Forstår så godt at du er bekymret jeg! var jo inne på ul på KK i går for jeg ikke kjente liv.. Min baby ligger på gjennomsnittet fikk jeg beskjed om, ca. 2360 gram i går..
Håper jenten din bestemmer seg for å legge på seg litt ja! Det går nok bra!

Ja har alltid holdt meg akkuratt på håret på den grønne linjen på symfysen.. og nå falt jeg litt til ned men fremdeles på den grønne linjen.. Så krysser fingrer og tvinger i meg mat og slapper av.. Men de sa jeg kunne forvente liten baby, men bare hun holder seg på den grønne linjen så er jeg fornøyd. men passer godt på at jeg spiser og slapper av nå..[:D] Så det går nok bra kan jeg tenke meg. .Alt annet var jo bra, altså hjertet og bevegelser etc.. hodet var festet nede.. Så det ser lyst ut [:D]

Det høres jo kjempe bra ut Sandra!![:D] Noen er bare små naturlig, andre store[;)]

ja de var missunlig på kk..[:D] de sa jeg var heldig..med tanke på fødsel og det[:D]

ORIGINAL: Sandra21

ja de var missunlig på kk..[:D] de sa jeg var heldig..med tanke på fødsel og det[:D]

Ikke sant!!?[:D]
Jeg vet at jeg får en stor gutt, og jeg gleder meg ikke til å pressa han ut forå si det sånn.. [;)]

Krysser fingrene Sandra21! Dette går nok bra![:)]

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: Sandra21

Ikke sant!!?[:D]
Jeg vet at jeg får en stor gutt, og jeg gleder meg ikke til å pressa han ut forå si det sånn.. [;)]

Jeg også! Jeg vet ikke om det er gutt da, men stor er h*n hvertfall![8D]

Back
Topp