Pisst!!!!

x1xTrine6

Gift med forumet
I dag er jeg skikkelig pisst!!!![:@][:@]
Vi skulle jo feire 8års dagen til dattera mi og ho hadde innvitert alle jentene i klassen og tre veninner utenom... I klassen er dem 10 jenter og bare to av dem kom og to meldte avbud. De tre veninnene kom også,men det skuffa ansiktet til dattera mi glemmer jeg aldri!!!!! Synes det er så forbanna unødvendig å ikke gi beskjed!!![:@] Hadde en haug av mat også...
Hvor gøy er det før ei jente som skal feire dagen sin å sitte ved langbordet vi hadde dekket så fint, og se at nesten alle stolene står tomme????
Selfølgelig kan jeg ikke tvinge dem å komme,men når det står i kortet at jeg må ha beskjed hvis avbud så synes jeg det er teit[:'(]
Har vondt langt inni sjela....[&o]

Skjønner godt at du er pisst ja!!

ja det skjønner eg kjempegodt!!! Tenker ikkje foreldra eller??? Ka ein gjer slike for da??? stakkar lisja di..får tårer i augene

[:'(]Så dårlig gjort[:@] Stakkar jenta di,vi kan jo bare tenke oss hvis vi selv hadde bedd inn til fest og ingen kom.. Har ikke følt meg høy i hatten jeg i vertfall... Bursdagsklem til jenta di fra meg[:D]

Huff! Jeg får vondt av henne!!! Dårlig gjort av foreldrene å ikke si i fra!

Uff, det var leit!! Kan bare tenke tilbake når jeg var lita, bursdag midt på sommeren og ingen hadde mulighet til å komme....kjente det stakk litt i meg nå ja, stakkar tuppa di!

Så trist! Sender en stor bursdagsklem til jenta di[;)]

uff, stakkars liten. det er skikkelig dårlig gjort. fikk vondt inni meg nå, alle små barn burde få slippe å bli så skuffet og sviktet..[:(]

Det værste er at jeg nesten lurer på om jeg har blitt boikottet... blir jo litt paranoid... I fjor når vi skulle feire kom det ei mor som fulgte dattera si..Ho er vel nærmere 50år og lurte virkelig på åssen jeg skulle klare så mange barn alene... Jeg var da 25år. Ho spurte meg hva ungene skulle få å spise,og jeg svarte pizza og kaker. Da sa ho til dattera si: Hørte du det****? Dere skal få grandiosa og så har ho kjøpt kaker!... Hallo????
Så jeg sa som sant var at det var hjemmelaget pizza og kakene hadde jeg bakt selv. Å? sa ho. Klarer du det??... Holdt på å tørne!!!!
Fordi om jeg er en del yngre enn foreldrene til resten av klassen,er jeg jo ikke idiot heller!!! Ho her er litt rar,men jeg begynner jo å lure litt..
Ida har mange venner i klassen og de bytter på å gå hjem til hverandre. Ho har også vært i alle gebursdagene ho har blitt innvitert i og vi pleier å kjøpe gaver for 100-150kr pr barn.. I dag fikk ho i en gave: ei cola og et blad fra butikken som det stod 19.90kr på...Så gøy!!!!![:'(]
Det er ikke gavene som teller,men man vil jo gjerne gjøre barna glade...eller?
Neste år innviterer jeg hele skolen,så bør det hvertfall komme et par til... 

At det går an,nå ble jeg også sinna[:@][:@][:@] Du kan trøste deg med at det er som regel foreldrene som er verst,men alikavel da[:@][:@]

Uff, nå fikk jeg ordentlig vondt..... Går det ann av foreldre å være så tankeløse.??????  Ja, skylder på foreldrene når barna er så små.

ja det var dårlig gjort av de som ikke kom,kan no i det minste gi beskjed[:@]

fikk vondt av datteren din jeg.

Vet akkurat hvordan det føles å være mamma da ja. Har skjedd et par ganger med eldstedattra mi da hun var mindre. Det er kjempevondt å se hvor lei seg de blir. [:(]

ORIGINAL: Anita20

hehe, beklager at jeg ler. men det samme skjedde meg en gang også. mamma hadde ordnet barne bursdags selskap til meg. også var det bare to jenter som kom.
men vi hadde det jo koselig forde vi, og har ingen plager av det i ettertid [:)]
men det er dårlig avforeldrene dems å ikke si ifra da.

Prøvde å gjøre det beste ut av det,så vi danset jenka over hele leiligheten,bro bro brille,stolleken og ungene hadde discko...
Tror nok egentlig det var værst for meg da... Men alikevel...

Fy søren så dårlig gjort [:(] Trist at dagen til jenta di skulle bli sånn.

Forstår godt at du er pisst ja.
Hadde tatt det opp på foreldremøte med foreldrene. Det er jo dems ansvar.

Fy Fader så dårlig gjort!!! Enkelte foreldre gidder bare ikke bry seg med å si fra [:@]
Grrrrrrrrrrrrrrr [:@]

Huff så trist for henne!! Skjønner godt at du blir irritert og lei deg på hennes vegne da ja! Har også opplevd dette flere ganger at foreldre ikke gir beskjed hvis ungene deres ikke kan komme i selskapet, det er ikke noe morro! Det har for vår del heldigvis ikke handlet om så mange, men det var jo litt rart da... Kræsjet det med noe annet?? Vi har også fått beskjed på skolen om ikke å dele ut invitasjoner der, men levere i postkassa til foreldrene. Der er nok det lureste!

Jeg ville nok tatt det opp på foreldremøte jeg - at de foreldrene som ikke bryr seg med å gi beskjed får høre at det har konsekvenser at de ikke møter til bursdagselskapet... bare vanlig folkeskikk å gi beskjed om man ikke kan komme!

Neste år får du vel heller ha påmelding - de kan gi beskjed de som kommer. At den ene gjesten hadde en kjip gave er så som så, hun kom i alle fall...

At da går ann spør du meg.. normalt å gi beskjed om du ikkje kan komme ( foreldrene må gi beskjed)
Skjønner veldig godt at du blei skuffa..
eg HAr jobba på skule der barna leverer innvitasjoner ut sjølv.. og det er ikkje alltid at det går so bra...[:D] fant ofte lapper over alt!!
Eg ville tatt da opp på foreldre møte eg da!!

Back
Topp