Pirat kostyme

Zera

Forumet er livet
Istede for prinsesse utkledning til datteren min på karneval, tenkte jeg pirat eller noe i den durr... Hvor kan de selge det? Gidder ikke å legge flere hundre kr i det altså[:)]

De har masse billige kostymer på Nille. Vet ikke om de har pirat, da. Men de har mye forskjellig.

her hadde de på europris ,nille og yess barneleker

eller en kan lage selv, klippe av litt på en olabukse og lage den slitt med noen hull, en stripete genser som en knytter et tau eller skjerf rundt magen, har et tørke på hodet og lager en svartpapp lapp med strikk til øyelapp[:D]

ORIGINAL: nemi.marselia

jentepirater er såå søte[:D]
laget til mi tidligere av restestoffer

jaaaa Var slik jeg tenkte... De er så herlige... Og er DRITT lei prinsesse.. Eldste var veldig: prinsesse, rosa, tiara osv.. Og så lenge Tuva ikke kan protestere så kler jeg henne ut slikt jeg synest er kult.. kansje hu synest det er tøfft også når hu blir eldre[:)]

ORIGINAL: bondekone

her hadde de på europris ,nille og yess barneleker

eller en kan lage selv, klippe av litt på en olabukse og lage den slitt med noen hull, en stripete genser som en knytter et tau eller skjerf rundt magen, har et tørke på hodet og lager en svartpapp lapp med strikk til øyelapp[:D]

smaaaaart... er ikke lur nok jeg til sånnt.. hehe
Takk for tipset, da blir det laget om jeg ikke finner "ferdig laget".. hehe

NEEEIIII!!! Nå sa søsteren til typen (som jobber i den bhg) at de skal ha dyr som tema!!!
DRITT DA!!!! Ville hu skulle være pirat jeg!!!! hehe[:)]

Back
Topp