Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, jeg tror jeg er blitt "yrkesskada". Jeg ser antydning til streker på alle g-tester jeg nåLegger ved EL-testene mine og min blendahvite g-test fra CD 37
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Æsj, jeg tror jeg er blitt "yrkesskada". Jeg ser antydning til streker på alle g-tester jeg nåMen det er sikkert fordi fargen er litt ujevn bare?
Spent på når EL kommer hos deg, eller om den har vært. Og det samme hos meg i grunn
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, men jeg har vært på reise, så jeg har ikke fått tatt testene til ideelle tidspunkt. Tre av de ble tatt etter tre timers ikke-tissing og den siste på morgenen (som ikke har vært ideelt tidspunkt til nå i alle fall). Strekene er svake, men ikke så svake at jeg tør å tro jeg er i dpo. Frustrerende å gå og vente!!Ja det kan være den er litt ujevn, eller at det ser slik ut på bildet, men i motsetning til hva som er normalen så er det enda mindre antydning til strek i virkeligheten![]()
Ja, jeg håper det skjer noe snart.. har ingen DPO temp så enten kommer den eller så kommer tr uten el.. det som er mest irriterende er at jeg ikke har gradvis sterkere tester før el, de blir hverken sterkere eller så mye svakere. . Enn med deg? Har du testet i dag?
Ja, men jeg har vært på reise, så jeg har ikke fått tatt testene til ideelle tidspunkt. Tre av de ble tatt etter tre timers ikke-tissing og den siste på morgenen (som ikke har vært ideelt tidspunkt til nå i alle fall). Strekene er svake, men ikke så svake at jeg tør å tro jeg er i dpo. Frustrerende å gå og vente!!
De derre testene dine er jo helt på bærtur! Nå må de se og bli ferdig med det nesten-positiv-greiene sineTestene mine samlet.. kan ikke se at jeg kommer nærmere EL..
De derre testene dine er jo helt på bærtur! Nå må de se og bli ferdig med det nesten-positiv-greiene sine![]()
Er den sterkere enn de siste dagene, eller ser det bare sånn ut? Fingers crossed!CD 41
Legger ved dagens test![]()
Er den sterkere enn de siste dagene, eller ser det bare sånn ut? Fingers crossed!
Jaa til det!!Den virket sterkere, men så den ikke etter at den tørket helt.. håper virkelig vi begge får positiv test i morgen![]()