PIPPÅ.

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Lykke til med testing imorgen! Håper på en kjempe fin oppdatering imorgen...

Lykke til! [:)]

ORIGINAL: fruit

Lykke til! [:)]

Så søte dokke e! [:D]
Håper at vi e heldige å får en positiv test,men tviler sterkt på d![&:]

Men d e håp i hengende snøre!![;)]

Masse lykke til.

Lykke til![:)]

venter spent på oppdatering[;)][;)]håper du har fått positiv test[;)][;)]

Venter spent på oppdatering fra deg... [:)]

Da var ventetiden slutt for dere!
Hær e d ingen tvil om at tr har ankommet og med en neg-test som pungtum e saken grei!
Hær blir d juleferi fra prøving!
Trur ej blir å holde mej borte fra denne siden t neste år,men ej må nokk inn å sniktitte på dokke andre hær inne!

Følelsane mine e heilt kaos! 5år siden ej kasta p-pillane,5ÅR!!!!!!!
Andre blir gravid berre dei tenke på sengekos!

Kafor e ting sååååååååååååå uretferdig????????????
Beklager negativiteten min,men ej e berre sååååååååå iritert får å sei d på den måten!

Vell vell GOD JUL & GODT NYTT ÅR og håper lykken smiler t dokke alle sammen hær inne![;)]

[:(][:(][:(]

Go klem!

ORIGINAL: Serene

ORIGINAL: ElinR

ååååå skjønner godt du er lei deg, detter er veldig trist!!!!!!!!!![:(][:(][:(][:(][:(]
d er nok best med en liten bv pause (ikke for lenge da[8D]) og fokusere på andre ting så tenker jeg d blir nytt forsøk over nyttår? masse lykke til neste gang!!!!!

fy søren det var dumt[:(][:(][:(]skjønner godt at du er trist og lei deg,er så urettferdig[:(][:(][:(]ta vare på hverandre du og gubben.stor klem

ååååå skjønner godt du er lei deg, detter er veldig trist!!!!!!!!!![:(][:(][:(][:(][:(]
d er nok best med en liten bv pause (ikke for lenge da[8D]) og fokusere på andre ting så tenker jeg d blir nytt forsøk over nyttår? masse lykke til neste gang!!!!!

sign denne! Eg har og akkurat 5 år som prøvar bak meg så eg veit akkurat korleis du har det! VERDEN ER VEEEELDIG URETTFERDIG! Satsar på at 2010 vert vårt store lykkeår!!!

ORIGINAL: bet

ååh, det var kjempesynd Pippå!! [:(] De negative testene er noe dritt! Ta godt vare på hverandre ***masse masse klemmer***

sender over mange trøsteklemmer

Skjønner deg veldig!!Ta en liten pause du nå og slapp av og kos deg i julen..Så kommer du sterkere tilbake til neste år.
Gir deg en god klem!

Back
Topp