*pinlig* men..

Mona=)

Glad i forumet
dette er jo meega pinlig å snakke/spørre om men jeg lurer på om det bare er meg,
er det andre som har mer utflod enn vanlig, er enormt plagsomt!

..og er det noen som har fått kløende og såre nippler..?

det er ting jeg lurer på men ikke tørr å gå å spørre hvem som helst om..som dere sikkert forstår..:P
 
Ja, ved et par anledninger har brystvortene klødd noe innmari..Jeg tror kanskje det er fordi de vokser? De har vært litt ømme, men ikke såre.. Og ja, har også hatt økt utflod, ikke plagsomt mye..Men har så og si ikke hatt utflod i det hele tatt før jeg ble gravid,så med tanke på det er det vel mer enn det pleier.

Og forresten, ikke noe pinlig eller teit spm etter min mening..Men, mulig jeg synes det fordi jeg er sykepleier. Har kanskje et litt for naturlig forhold til både tiss, bæsj, kroppsvæsker og kroppsdeler.Hehe=)
 
hehe ja er vell jeg som ikke er så veldig komfertabel med å snakke om intime ting:P

ja det er vell for at de vokser, håper bare det gir seg, klør veldig til tider..
vet du om det gir seg med utflod etter hvert eller?:P
 
Jeg må bruke truseinnlegg døgnet rundt på grunn av økt utflod! :-( Hadde det slik sist også, og det ble ikke bedre før etter fødselen. Når renselsen ga seg, gikk det tilbake til normalen igjen. Plages ikke så veldig med brystvortene lenger. De er bare litt klamme :-P
 
Her klør puppene noe sykt (fine sår her og der på de...), og er skikkelig tørr på de! Her smøres de heftig både morgen og kveld, med pattesalve faktisk! Funker supert! ;-)
 


Flangre skrev:
Jeg må bruke truseinnlegg døgnet rundt på grunn av økt utflod! :-( Hadde det slik sist også, og det ble ikke bedre før etter fødselen. Når renselsen ga seg, gikk det tilbake til normalen igjen. Plages ikke så veldig med brystvortene lenger. De er bare litt klamme :-P



Sånn er det her også :) masse utflod, akkurat som sist...