*pinlig* men..

Mona=)

Glad i forumet
dette er jo meega pinlig å snakke/spørre om men jeg lurer på om det bare er meg,
er det andre som har mer utflod enn vanlig, er enormt plagsomt!

..og er det noen som har fått kløende og såre nippler..?

det er ting jeg lurer på men ikke tørr å gå å spørre hvem som helst om..som dere sikkert forstår..:P
 
Ja, ved et par anledninger har brystvortene klødd noe innmari..Jeg tror kanskje det er fordi de vokser? De har vært litt ømme, men ikke såre.. Og ja, har også hatt økt utflod, ikke plagsomt mye..Men har så og si ikke hatt utflod i det hele tatt før jeg ble gravid,så med tanke på det er det vel mer enn det pleier.

Og forresten, ikke noe pinlig eller teit spm etter min mening..Men, mulig jeg synes det fordi jeg er sykepleier. Har kanskje et litt for naturlig forhold til både tiss, bæsj, kroppsvæsker og kroppsdeler.Hehe=)
 
hehe ja er vell jeg som ikke er så veldig komfertabel med å snakke om intime ting:P

ja det er vell for at de vokser, håper bare det gir seg, klør veldig til tider..
vet du om det gir seg med utflod etter hvert eller?:P
 
Jeg må bruke truseinnlegg døgnet rundt på grunn av økt utflod! :-( Hadde det slik sist også, og det ble ikke bedre før etter fødselen. Når renselsen ga seg, gikk det tilbake til normalen igjen. Plages ikke så veldig med brystvortene lenger. De er bare litt klamme :-P
 
Her klør puppene noe sykt (fine sår her og der på de...), og er skikkelig tørr på de! Her smøres de heftig både morgen og kveld, med pattesalve faktisk! Funker supert! ;-)
 


Flangre skrev:
Jeg må bruke truseinnlegg døgnet rundt på grunn av økt utflod! :-( Hadde det slik sist også, og det ble ikke bedre før etter fødselen. Når renselsen ga seg, gikk det tilbake til normalen igjen. Plages ikke så veldig med brystvortene lenger. De er bare litt klamme :-P



Sånn er det her også :) masse utflod, akkurat som sist...
 
Økt utflod her og ja, og det er helt normalt. Men enkelte dager kjennes det ut som om det renner altså... Brystvortene klør mer ja, men er ikke såre. Ingen spm er for dumme ;)
 
Jeg har MYE utflod. Må gå med truseinnlegg hele tida.... :( Kjedelig!!...
Litt ekkelt kanskje, men det kommer gjerne ekstra når jeg f.eks. skal reise meg opp, tørke meg på do (og da må bøye meg litt framover eller bakover) osv.. - altså de situasjonene hvor det blir litt ekstra "press" der nede... 
Også lukter det litt stramt.... Er det flere enn meg som sliter med det??
Har ikke prata med noen om dette jeg heller.. Syns det er litt ubehagelig. Men jammen godt å ha dette forumet når det er ting man trenger å spørre andre om!!
 
Her har det vært mye slimete (beklager detlajer) utflod siste uka.. Har ekstremt med kynnere da så ble i grunn litt nervøs.. noe var rosa også... men nå er jo jeg over gjennomsnittet hysterisk :-P Brystvortene er såre, kløende og generelt lite vakre! Men slik er det vel når de gjør seg klar til å bli mat-stasjon :-p

Jeg hadde aldri trodd det kunne skje så mange merkelige kropslige forandringer i kroppen samtidig før jeg ble gravid! FACINERENDE!!
 
Det var nesten godt å lese dette.. at jeg ikke er alene. Jeg har også så helt vanvittig mye utflod for tiden, må bruke truseinnlegg hele tiden. Kjempe kjedelig...
 
nå kjenner jeg at jeg kan slappe litt av!:P er tydeligvis ikke alene, å kan si det samme som molefonken sier. men jeg klarer å overleve dette i 4 mnd til!=)
 
Jeg har også økt utflod. Det var faktisk en gang det rant nedover låret
 


Sjakkruta skrev:
Jeg har også Okt utflod. Det var faktisk en gang rant nedover låret


oida..!
ja jeg har hatt det sånn at jeg kjenner at det "renner" at nå er det på tide å skifte truse liksom:P 
men er ikke så aaaltfor mye heldigvis
 


Sjakkruta skrev:
Jeg har også økt utflod. Det var faktisk en gang det rant nedover låret


Hehe, jeg ler ofte av deg Sjakkruta...Du skriver liksom rett fra levra, og i mitt hode blir det av og til morsomt selv om du sikkert ikke prøver å være morsom engang! (Godt ment, jeg syns det er en artig egenskap) Var det ikke du som snakka om de kulene som hoppa ut da vi skrev om knipeøvelser? Jeg ler av det enda:) Vel,vel..Når det er sagt..Håper utfloden gir seg, morsomt eller ei så er det faktisk plagsomt! :S Sorry avsporingen jenter!:)
 


Jubbu85 skrev:


Sjakkruta skrev:
Jeg har også økt utflod. Det var faktisk en gang det rant nedover låret


Hehe, jeg ler ofte av deg Sjakkruta...Du skriver liksom rett fra levra, og i mitt hode blir det av og til morsomt selv om du sikkert ikke prøver å være morsom engang! (Godt ment, jeg syns det er en artig egenskap) Var det ikke du som snakka om de kulene som hoppa ut da vi skrev om knipeøvelser? Jeg ler av det enda:) Vel,vel..Når det er sagt..Håper utfloden gir seg, morsomt eller ei så er det faktisk plagsomt! :S Sorry avsporingen jenter!:)

Hehe ja det å kunne være morsom er vel en fin egenskap   Jeg moderer meg faktisk ofte, tror det eller ei. Mange ganske jeg trykker vekk vinduet istedet på å poste det jeg har skrevet hehe..

Det var ikke meg med de kulene forresten.
 
Jeg hadde så mye en liten tund at jeg var sikker på at jeg lakk fostervann. Ikke kan jeg bruke truseinnlegg heller, for det renner over før jeg får kommet meg på noe toalett mens jeg er på jobb ;p Og Det er værre å gå rundt med et gjennomvått truseinnlegg enn en gjennomvåt truse. Hello fungus!
 


LykkeligMamma83 skrev:
Jeg har MYE utflod. Må gå med truseinnlegg hele tida.... :( Kjedelig!!...
Litt ekkelt kanskje, men det kommer gjerne ekstra når jeg f.eks. skal reise meg opp, tørke meg på do (og da må bøye meg litt framover eller bakover) osv.. - altså de situasjonene hvor det blir litt ekstra "press" der nede... 
Også lukter det litt stramt.... Er det flere enn meg som sliter med det??
Har ikke prata med noen om dette jeg heller.. Syns det er litt ubehagelig. Men jammen godt å ha dette forumet når det er ting man trenger å spørre andre om!!


Hehe... sånn er det her også.. Kommer ekstra mye når jeg skal reise meg opp o.l.. kjennes ut som jeg nesten tisser på meg..
Ganske plagsomt med sååå mye utflod, men godt det er flere av oss da! Lukter veldig stramt på meg også... syns plutselig det er ubehagelig å gå på do foran kjærsten...
 
Ja!! Så greit å lese at det er normalt! Går med truseinnlegg 24-7, og hadde en periode jeg måtte skifte truse hele tiden fordi det rett og slett var vått og ble lukt. Det har heldigvis roa seg litt! Ang brystvorter så klør jeg også mye. Veldig kjipt på jobb når det klør såå intenst en plass man ikke kan klø tilbake foran folk! I tillegg kommer det litt "tørrmelk" ut av brystvortene, noe tørr hvit guffe. Jeg har trodd at det er det som klør..?
 
Jepp....og gidder ikke bruke truseinnlegg så skifter truser sikker 3 ganger daglig, slitsomt.. 
 


Chiacha skrev:
Ja!! Så greit å lese at det er normalt! Går med truseinnlegg 24-7, og hadde en periode jeg måtte skifte truse hele tiden fordi det rett og slett var vått og ble lukt. Det har heldigvis roa seg litt! Ang brystvorter så klør jeg også mye. Veldig kjipt på jobb når det klør såå intenst en plass man ikke kan klø tilbake foran folk! I tillegg kommer det litt "tørrmelk" ut av brystvortene, noe tørr hvit guffe. Jeg har trodd at det er det som klør..?


hehe samme her!!:P
 
Back
Topp